English

سعید سعدی در گفت و گو با موج

«بوف کور» معتمدی «راه رفتن روی سیم» شد/در انتظار دو پروانه نمایش

سعید سعدی از تغییر نام مجدد فیلم احمدرضا معتمدی خبر داد.

«بوف کور» معتمدی «راه رفتن روی سیم» شد/در انتظار دو پروانه نمایش

سعید سعدی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره دو فیلم که آماده نمایش دارد، گفت:آخرین ساخته احمدرضا معتمدی که «بوف کور» نام داشت به «راه رفتن روی سیم» تغییر نام پیدا کرده و آن را جهت گرفتن پروانه نمایش به ارشاد داده ایم.

وی در مورد فیلم دیگرش «دریاچه ماهی» اولین ساخته مریم دوستی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت گفت:با توجه به بازخوردهایی که در جشنواره نسبت به این فیلم دیدیم تصمیم گرفتیم حدود هشت دقیقه از فیلم کوتاه شود و این نسخه جدید هم به ارشاد تحویل داده شده و منتظر پروانه نمایش است.

سعدی تصریح کرد:این دو فیلم توسط دفتر پخش نسیم صبا پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج،«راه رفتن روی سیم»،به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی سعید سعدی با حضور بازیگرانی چون حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، احمد مهرانفر، هومن برق نورد و سید مهرداد ضیایی مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی یک نوازنده دو تار سنتی را روایت می کند که از شهرستان برای کار به تهران می آید و پس از چندی جذب یک بند راک می شود.

«دریاچه ماهی» اولین ساخته بلند سینمایی مریم دوستی محسوب می‌شود، به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی  از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد.

این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر است.

نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی، حسین باشه آهنگر، ابراهیم برزیده، علی نجاریان، کاوه احمدی، مهدی الیاسی، گلشید بحرایی، سعید بیات، علی فرهادی، با هنرمندی: علی دهکردی و با حضور افتخاری: افشین هاشمی گروه بازیگران فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» را تشکیل داده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه