English

پیگیری مطالبات مردم از رئیس‌جمهور در یک برنامه رادیویی

شبکه رادیویی تهران تا پایان انتخابات، «راه نو» را برگزیده که پیگیر مطالبات و انتظارات شهروندان از رئیس‌جمهور آینده است.

پیگیری مطالبات مردم از رئیس‌جمهور در یک برنامه رادیویی

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی رادفر که تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد با اعلام این خبر گفت: مردم انتظاراتی از رئیس‌جمهور آینده دارند که تحقق خواسته‌ها و انتظارتشان، انگیزه آنها را برای حضور در پای صندوق‌های رأی دوچندان می‌کند. در برنامه راه نو قرار است که مطالبات و انتظارات از سوی نخبگان، کارشناسان، دانشگاهیان، اصناف، صنعتگران و... از رئیس جمهور آینده به بحث و گفت‌وگو گذاشته شود. ما مهمانانی از صنف‌ها و قشرهای مختلف خواهیم داشت تا مهم‌ترین اولویت‌های مورد انتظار از رئیس‌جمهور آینده در حوزه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... از این برنامه منعکس شود.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه راه نو تلاش می‌شود تا به گوشه‌ای از انتظارات و دغدغه‌های مردم از رئیس‌جمهور آینده پرداخت شود، امید است رئیس جمهور آینده که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی انتخاب می شود، با توجه به انتظارات مردم و وضعیت موجود برنامه‌ای را پیاده کند تا رضایت خداوند متعال و مردم جلب شود و وعدها بیش از پیش تحقق یابد.

برنامه راه نو کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که ویژه انتخابات تهیه می‌شود و یکشنبه‌ها از ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود. اگر پرسشی دارید می‌توانید از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ سوالات خود را مطرح کنید یا از طریق شماره تلفن های ۲۲۰۵۴۰۸۸ یا ۲۲۰۴۰۵۳۰ با ما در تماس باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه