English

حجت الاسلام غلامی:

رسانه‌ها و مسجد در رابطه دو طرفه باید اهداف انقلاب را دنبال کنند

حجت الاسلام غلامی گفت: رسانه‌ها و مسجد در رابطه دو طرفه باید اهداف انقلاب را دنبال وبه سمت استفاده هدفمند از رسانه ها بروند تا بتوانند از طریق رسانه ها پیام های اسلامی را منتشر کنند.

رسانه‌ها و مسجد در رابطه دو طرفه باید اهداف انقلاب را دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام رضا غلامی رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا در بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، ضمن حضور در غرفه پایگاه تخصصی مسجد، مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: رسانه‌ها و مسجد در رابطه دو طرفه باید اهداف انقلاب را دنبال کنند.

وی افزود: مساجد باید به سمت استفاده هدفمند از رسانه ها بروند تا بتوانند از طریق رسانه ها پیام های اسلامی رامنتشر کنند. مساجد با استفاده از رسانه و فضای مجازی می توانند زمینه جذب مضاعف مخاطب جوان را فراهم کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا گفت: مساجد، ائمه جماعات و هیات امنا باید بین نمازگزاران و اصحاب مسجد شبکه ای مجازی برقرار کنند تا بین جوانان و مسجد دوری احساس نشود.

وی افزود: رسانه ها باید ارتباط گیری با مسجد و ایجاد رابطه و همچنین ترویج فعالیت های مسجدی را در الویت کارهای رسانه خود قرار دهند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه موضوع مسجد در انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: رسانه ها باید توجه داشته باشند که به هر میزان که به مسجد توجه و به آن تکیه کنند، به همان میزان به تقویت فرهنگی جامعه اسلامی کمک کرده‌اند.

وی افزود: رسانه‎ها با توجه و محور قرار دادن مسجد، مرزهای فرهنگی جامعه و خانواده را تقویت کرده و در نتیجه بسیاری از تهدیدات به طور طبیعی از کشور ما دور می‌شود. تا کنون نیز انقلاب اسلامی با مساعدت و تکیه بر مساجد پیش رفته است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه بسیاری از بهترین نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از مسجد برخاسته‌اند گفت امید است که سال آینده مساجد با رویکرد بهتر از فضای مجازی استفاده کنند و رسانه‎ها نیز بیشتر از پیش به مساجد و فعالیت‌های آن بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه