English

ستاره اسکندری مهمان نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» می‌شود

ستاره اسکندری سه شنبه 26 بهمن ماه شب میهمان نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» می شود که در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

ستاره اسکندری مهمان نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، ستاره اسکندری که داوری هفته تئاتر باران را طی دو دوره گذشته به عهده داشته؛ 26 بهمن ماه در تئاتر باران به دیدن این اثر می‌نشیند که توانست جایزه بهترین نمایشنامه، بازیگری زن و مرد و کارگردانی را در جشنواره تئاتر باران از آن خود کند.

نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» به کارگردانی روناک قاسمی داستان یک مجاهد عراقی زن به نام حنان است که قصد فریب یک پزشک ایرانی که فرمانده جنگ نیز بوده است را دارد. پردیس منوچهری، علیرضا لبیبیان، میلاد آریافر، روناک قاسمی، منصور نصیری در این نمایش بازی می‌کنند.

نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» نوشته سعید آلبوعبادی با تهیه‌کنندگی کمپانی تئاتر باران به کارگردانی روناک قاسمی تا 4 اسفند ماه هر شب ساعت 17 به مدت 60 دقیقه در تئاتر باران به نشانی خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲ به کار خود ادامه خواهد داد.

کمپانی تئاتر باران با هدف حمایت و معرفی نسل جوان به بدنه تئاتر حرفه ای در کنار تشویق و حمایت از تئاتر دانشگاهی از برگزیده های این رویداد حمایت می کند و آثار منتخب با تهیه کنندگی کمپانی باران در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از: نویسنده: سعید آلبوعبادی،کارگردان: روناک قاسمی ،تهیه کننده: کمپانی تئاتر باران،دستیارکارگردان: پردیس منوچهری،طراح صحنه: سعید آلبوعبادی، روناک قاسمی،گریم: پردیس منوچهری،طراح پوستر: سیدمحمد مساوات،طراح نور: سینا رفیعی،صدا: اشکان دباغ،انتخاب موسیقی: دانیال سیاحی،طراح لباس: پردیس منوچهری، روناک قاسمی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی