English

هفتمین شب اجرا نمایش «غبار» به شهدای مظلوم ناجا تقدیم شد

نمایش آیینی غبار که از ۱۹ بهمن ماه با حضور تعدادی از هنرمندان نامی کشور به روی صحنه تئاتر رفته است شب گذشته با حضور خانواده شهید مدافع حریم محمد علیدولت آبادی اجرا شد.

هفتمین شب اجرا نمایش «غبار» به شهدای مظلوم ناجا تقدیم شد

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته، 25 بهمن هفتمین اجرا نمایش غبار با حضور خانواده شهید مدافع حریم محمد علی دولت آبادی  برگزار شد و اجرای این برنامه به روح بلند شهدای مظلوم ناجا و شهید مدافع حریم محمد علی دولت آبادی تقدیم شد.

هنرمندان نمایش غبار از جمله اردلان شجاع کاوه، میر طاهر مظلومی، شهرام عبدلی، خسرو شهراز و سید جواد زیتونی پس از اجرای نمایش  با اهدای یادبودی از طرف سازمان فرهنگی هنری بشارت به خانواده شهید از دلاوری های شهدای ناجا تقدیر و تشکر کردند.

اردلان شجاع کاوه به نمایندگی از عوامل صحنه و پشت صحنه نمایش غبار امنیت کنونی کشور را مدیون خون این شهدا دانست و  خطاب به پدر شهید عنوان کرد: ما در مقابل این ایثارگری و رشادت ها زبانی جزء قدردانی و تشکر نداریم.

فصل دوم از نمایش آیینی “غبار” به نویسندگی انوش معظمی و کارگردانی محمد رضا مداحیان با حمایت سازمان فرهنگی و هنری بشارت از 19 بهمن ماه در تالار وحدت به روی صحنه رفته تا 16 اسفند ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی