English

برگزاری نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان

هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان با حضور ۴۱۷ ناشر از سراسرکشور برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج و بنا بر اعلام موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در این دوره از نمایشگاه که صبح ۲۴ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان افتتاح می‌شود ۵۹ هزار و ۶۶۷ عنوان کتاب در موضوعات مختلف در ۲۴۰ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود. از این استان ۳۰ ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند. در بخش فروش متمرکز کتاب‌هایی از ۴۰ ناشر که امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند عرضه می‌شود. همچنین مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

رونمایی و معرفی کتاب سال استان، نشست‌های نقد و رونمایی کتاب، شاهنامه‌خوانی، بررسی وضعیت شعر سپید در استان، برگزاری کارگاه خوانش و نقد شعر کلاسیک استان، برگزاری نمایش عکس و خوشنویسی با موضوع اعتلای فرهنگ و کتاب‌خوانی، برگزاری کارگاه اوریگامی با همکاری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی این نمایشگاه اجرا می‌شود.

هجدهمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از ۲۴ تا ۲۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی