English

گفت‌وگو با بازیگری که ۲۲ بهمن میان مردم نمایش اجرا می‌کند

فاطمه صدرایی گفت: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در غرفه رادیو ایران حضور یافته و نقش‌های شادی رادر برنامه «کوی نشاط» بین مردم کشورم اجرا می‌کنم.

گفت‌وگو با بازیگری که ۲۲ بهمن میان مردم نمایش اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه صدرایی که همزمان با کار دوبله در سال ۷۹ وارد رادیو شده است و نقش‌های مختلفی را در تلویزیون نیز بازی کرده است، در مورد برنامه «کوی نشاط» رادیو ایران می‌گوید: «کوی نشاط» برنامه شاد، مفرح و با نشاطی است که از طریق طنز و نمایش‌هایش، پیام‌های آموزشی را به مخاطب خود انتقال می‌دهد. یادم است که وقتی موضوع برنامه پوشش خانواده‌ها و مد بود، نمایش‌ها چقدر مفاهیم آموزشی مناسبی داشت. متاسفانه بعضی از مسائلی که در جامعه وجود دارد به خاطر اشتباهاتی است که مصطلح شده است و کوی نشاط می‌تواند در قالب نمایش آنها را رفع کند.

او که در «کوی نشاط» آیتم‌های نمایشی، همچنین بخش «بیژن و منیژه» را در کنار جواد انصافی بازی می‌کند به سالروز جشن پیروزی مردم در ۲۲ بهمن اشاره کرده و می‌گوید: اجرا در بین مردم حس و حال خوبی است چون یک کار ملی است و بنا به صحبت‌های امام خمینی (ه) رسیدن به وحدت کلمه است و ما هم همراه با مردم در این پیروزی سهیم هستیم.

صدرایی با اشاره به نقش رادیو در اصلاح معضلات اجتماعی می‌گوید: متاسفانه مشکلات اقتصادی گریبانگر برنامه های رادیویی و تلویزیونی نیز شده است اگر مسائل اقتصادی بهتر شود تولیدات بالاتر می‌رود و متن‌ها قوی‌تر می‌شود که تاثیر خوبی بر جامعه و مخاطب هدف خواهد داشت.

صدرایی می‌گوید: رادیو یکی از رسانه‌های محبوب مردم است و با توجه به سلیقه‌های مخاطب، همچنان می‌تواند نیاز مخاطبان خود را برآورده کند.

صدرایی که سال‌ها کار تئاتر انجام داده است می‌گوید: آخرین کار من در تئاتر مربوط به تابستان سال گذشته است که نمایش (شیش و بش) به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی  سید جواد روشن را در  تماشاخانه سنگلج اجرا کردیم.

وقتی از صدرایی می‌پرسم آیا کسی که کار تئاتر انجام داده است در بازیگری رادیو موفق‌تر است، می‌گوید: یک بازیگر بنا به استعدادی که دارد می تواند در  مدیوم های مختلف قرار بگیرد. من برای خودم چهار چوبی تعیین نکرده‌ام که فقط بازیگر تئاتر باشم یا رادیو بعد از گذراندن آزمون و دوره‌های خاص و علاقه‌مندی دوست دارم فضاهای مختلف بازیگری را تجربه کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه