English

«تعاونی هنرمندان معاصر» کارگاه تخصصی هنرهای نمایشی برگزاری می کند

همزمان با آغاز فصل تابستان کلاس ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و موسیقی در مرکز آموزش «تعاونی هنرمندان معاصر» برگزار می‌شود.

«تعاونی هنرمندان معاصر» کارگاه تخصصی هنرهای نمایشی برگزاری می کند
به گزارش خبرگزاری موج، مرکز آموزش تعاونی هنرمندان معاصر با برگزاری اولین دوره از مجموعه کارگاه‌های تخصصی هنرهای نمایشی در غالب هشت دوره آموزشی کوتاه مدت به استقبال فصل تابستان می رود. این کارگاه‌ها با عناوین بازیگری(از متن تا اجرا) به سرپرستی سیامک صفری، بازیگری تئاتر به سرپرستی رحیم نوروزی، کارگردانی تئاتر به سرپرستی حسن معجونی، نمایشنامه نویسی به سرپرستی محمد چرمشیر، عکاسی صحنه به سرپرستی رضا موسوی، فن بیان به سرپرستی آرش آبسالان، زبان بدن به سرپرستی رضا کشاورز و قصه نویسی به سرپرستی امیرعلی نبویان را در تیرماه و مردادماه سال جاری برگزار می‌کند.
این دوره‌های آموزشی به صورت فشرده و با پذیرش تعداد محدودی از علاقه‌مندان در فضای کاملا حرفه ای برگزار خواهد شد. شناسایی و معرفی استعدادهای جوان، تولید و اجرای عمومی برنامه های مرتبط و اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و امکان ارائه هنر کارت به هنرجویان از جمله اهداف و برنامه‌های این کارگاه‌ها است و پیرو این امر تمامی دانشجویان از تخفیف %۱۰ برخوردارند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۸ به مرکز آموزش تعاونی هنرمندان معاصر واقع در خیابان شریعتی شمال به جنوب، پایین تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به اتوبان همت، خیابان کوشا، میدان جوانان، خیابان ناصری، نبش دریا، پلاک ۴ مرکز آموزش «تعاونی هنرمندان معاصر» مراجعه کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه