English

برندگان «طبس» معرفی شدند

دومین جشنواره شعر، سرود و موسیقی ضد استکباری «طبس» با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

برندگان «طبس» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، آیین پایانی دومین جشنواره شعر، سرود و موسیقی ضد استکباری «طبس» چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

در این آیین که با حضور قابل توجه هنرمندان و گروه های شرکت کننده جشنواره برگزار شد، برگزیدگان بخش های سرود، موسیقی، شعر و نماهنگ معرفی شدند.

هیات داوران بخش نماهنگ دیپلم افتخار جشنواره را به نماهنگ «گله از گرگ» به کارگردانی حامد جلالی کاشانی و نماهنگ «مرگ بر آمریکا» به کارگردانی حمید عبدالله زاده تقدیم کرد.در این بخش تندیس جشنواره به نماهنگ «ارغوان» به کارگردان مهدیار عقابی تقدیم شد.

هیات داوران بخش شعر هم مجید موسوی، علیرضا رجبعلی زاده کاشانی و مهدی جهاندار را لایق دیپلم افتخار جشنواره دانست و تندیس این بخش هم به آرش پورعلیزاده و آرمین یوسفی و جایزه ویژه استاد سبزواری نیز به حسن خسروی وقار اعطا شد.

در بخش موسیقی هیات داوران با تقدیر از اثر «نحن نقاوم» از مرتضی حیدری آل کثیر، دیپلم افتخار جشنواره را به اثر «جرم پرواز» از پویا بابایی تقدیم کرد.

تندیس جشنواره در این بخش را هم به قطعه های «آزادی قدس» از جواد حسن زاده، «عمار داره این خاک» از حامد زمانی و «من و کاخ سفید یهویی» از علی نصیرنژاد تقدیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه