English

علی رستمیان به چهاردهمین «شب آواز ایرانی» پیوست

علی رستمیان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در چهاردهمین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی» به عنوان مهمان، برنامه ای را اجرا می کند.

علی رستمیان به چهاردهمین «شب آواز ایرانی» پیوست

به گزارش خبرگزاری موج، علی رستمیان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ساعت ۱۸ روز شنبه ۳۰ مرداد ماه در چهاردهمین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی» به عنوان مهمان ویژه، برنامه ای را اجرا می کند.

در چهاردهمین شب‌ آواز ایرانی، علی رستمیان به همراه مهرداد ترابی سه تار و شایان یزدی‌زاده تمبک به عنوان مهمان ویژه به اجرای برنامه می‌پردازد.

در سری جدید شب آواز ایرانی در هر برنامه شش گروه به اجرای برنامه خواهند پرداخت که همچون گذشته یک گروه با عنوان مهمان ویژه از چهره‌های شناخته شده آواز و موسیقی اجرا دارند و پنج گروه جوان منتخب دیگر به شکل رقابتی به صحنه می‌روند ضمن اینکه اجرای این گروه‌ها توسط هیات داوران که از اساتید صاحب‌نام عرصه موسیقی و آواز ایرانی‌ هستند ارزیابی می‌شود. در پایان هر برنامه نیز یک گروه به عنوان گروه برتر معرفی خواهد شد.

از دیگر بخش‌های این برنامه می توان به اجرای محمدرضا محرابی به همراه ناصر اسعدی، وحید طالبی نوازنده تار و مهدی میرزایی نوازنده تمبک اشاره کرد که به اجرای آوازی در مایه شور با استفاده از اشعار مشفق کاشانی می پردازد.

در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان آواز ایرانی، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است؛ هنرمندان دیگری نیز اجرا خواهند داشت.

چهاردهمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه ۳۰مردادماه ساعت ۱۸ در تالار «اندیشه» حوزه هنری برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه