English

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

تربیت جوان کارآمد یعنی تقویت انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، تربیت جوان کارآمد را به معنی تقویت انقلاب اسلامی دانست.

تربیت جوان کارآمد یعنی تقویت انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در آئین افتتاحیه بزرگ ترین اردوی دانش آموزی کشور در شیراز با عنوان "اکسیژن جوانیتربیت جوان کارآمد را به معنی تقویت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: جوان و کارآمدی جزو ماموریت های ماست، کاری که از بعثت شروع شده، به غیبت رسیده و امروز به ما رسیده است.

به گفته وی، مدیران آینده همین جوانان هستند که باید متعهد و متخصص تربیت شوند. کاری که این قرارگاه و در بسیج آن را انجام می دهیم.

وی در ادامه به طرح شهید بهنام محمدی اشاره کرد و گفت: در این طرح که در سطح کشور تصویب و از مهرماه به اجرا درآمده است، آنچه که جوان ما امروز نیاز دارد، گنجانده شده است.

در ادامه این برنامه، حسین اسلامی مدیر کانون مدینه النبی شیراز و مسئول این اردوی بزرگ کشوری به ارائه گزارش کارکردهای این کانون پرداخت و گفت: قرارگاه دانش آموزی مدینه النبی یازده سال است در مقاطع مختلف سنی برای دانش آموزان فعالیت می کند.

وی افزود: مبنای کارما فرمایشات مقام معظم رهبری بوده که تحصیل، تهذیب و ورزش است که تا کنون این قرارگاه بیش از 400جوان و نوجوان را به صورت مستقیم و 5هزار دانش آموز غیر مستقیم تحت پوشش دارد.

اسلامی ادامه داد: به صورت مستقیم 50 مربی تربیت کرده ایم برای پیگیری مسائل دانش آموزان و بیشترین نیروسازی و تربیت مربی را در استان داشته ایم.

وی به اردوهای فرهنگی تربیتی این کانون اشاره کرد و گفت: در طول تابستان میانگین هفته ای یک اردوی سیاحتی، تربیتی و تفریحی فرهنگی استانی داشتیم که خارج از استان هم داشته ایم. در طول سال هم اردوهایی اینچنینی داریم.

اسلامی با اشاره به حلقه های تربیتی که حتی در طول فصل مدرسه هم دائیر هستند اظهار داشت: از ساعت 7صبح تا 12 شب مجموعه فعالیت دارد.

مدیر کانون مدینه النبی شیراز خاطرنشان کرد: در کنار همه این فعالیت ها، مفتخریم که بیشتر اعضای ما، عضو پایگاه مقاومت هم هستند و طرح شهید بهنام محمدی هم به صورت جدی پیگیری می کنیم و 15 مدرسه را در این قالب پوشش می دهیم.

به گفته وی، همه این فعالیت ها، واحد خواهران هم دارند و از بین این خواهران و برادران، نخبه هایی نیز در سطح کشور دارند.

اسلامی تأکید کرد: هدف گذاری ما این است که تعدادی از این نوجوانان را به عنوان مدیران کشوری مطرح کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی