English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

بسیج حامی دولت ها در چهل سال انقلاب بوده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: مأموریت های مختلف بسیج، کمک به دولتها در طول چهل سال انقلاب بوده است.

بسیج حامی دولت ها در چهل سال انقلاب بوده است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، در اجتماع بزرگ بسیجیان لامرد با بیان اینکه بسیج در مأموریت‌های مختلف به دولت‌ها کمک کرده است گفت: در قالب تفکر بسیجی، مردم پاسدار کشور هستند چراکه ۴۰ سال است مردم با تبعیت از رهبری ایستاده‌ نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف افزود: هرجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز و کمک طلبیده است مردم حاضرشده‌ و درصحنه بوده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه بسیج در مأموریت‌های مختلف به دولت‌ها کمک کرده است، گفت: بسیج پاسداری از انقلاب و خون شهدا را وظیفه خود می‌داند و این تفکر بسیجی است که باید تقویت شود.

گرامی ادامه داد: امروز بسیج اقشار در همه حوزه‌ها فعال بوده و چنانچه روزی نیاز باشد آحاد مردم لباس رزم می‌پوشند و به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حفظ وحدت را برنمی‌تابند و به دنبال ایجاد اختلاف هستند، گفت: امروز در حوزه مسائل مهم دفاعی، پزشکی و علمی جزو کشورهای برتر بوده و آنچه ضرورت دارد حفظ وحدت، انسجام و همدلی است.

گرامی با اشاره به اینکه با نگاه جهادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم، بیان کرد: فعالیت‌های بسیج در طول سال بوده و مختص به هفته بسیج نیست چراکه بسیجی شبانه‌روز در حال تلاش است.

وی متذکر شد: بسیج متعلق به همه است و باید ازنظر کمیت و کیفیت به آن اضافه شود چراکه دشمن به دنبال کم کردن از سبد انقلاب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه