English

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در همایش شروع گشت های محله محور:

گشت های محله محور بسیج باعث امنیت است

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در همایش شروع گشت های محله محور، این گشت ها را باعث تأمین امنیت بیشتر در محلات دانست.

گشت های محله محور بسیج باعث امنیت است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در در همایش شروع گشت های محله محور این ناحیه گفت: هدف این طرح، تأمین امنیت شهر و شهروندان است البته نیروی انتظامی با قوت در تأمین امنیت کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد اما برقراری امنیت کامل در شیراز، نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال این است که با راه اندازی این نوع گشت‌ها بتواند بخشی از امنیتی که در شهرها لازم است را تأمین کند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) با اشاره به برخی ادعاهای کذب مبنی بر تلاش سپاه برای امنیتی کردن شهرها، گفت: امنیتی کردن شهرها مدنظر هیچکس نیست و اصلا نیازی به امنیتی کردن هیچ شهری وجود ندارد. دستاورد اجرای این طرح، ایجاد و افزایش امنیت است تا افرادی که به دنبال ایجاد ناهنجاری در جامعه هستند، قدرت عرض‌اندام نداشته باشند و همین حضور می‌تواند به ایجاد امنیت و آرامش کمک کند.

زارعی با تأکید بر قانون مداری بسیجیان، افزود: برخی تصور می کنند که کار بسیج از دستگاه قضایی و انتظامی جداست در حالیکه همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه صورت گرفته و بر همان اساس و در چارچوبی مشخص گشت های محله محور در محلات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در امر خدمت رسانی به مردم موفق بوده است، تصریح کرد: کارهایی در راستای تأمین امنیت مردم، فقر زدایی، مبارزه با اعتیاد و مبارزه با معضلات اجتماعی نیازمند حرکتی جهادی است و بسیجیان نیز جهادگرانه در این راستا قدم بر می دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) تصریح کرد: در حال حاضر ایست و بازرسی های بسیج هم تقریبا به صفر رسیده است و فقط در مواقع حساس برپا می شوند و ان‌شاالله مردم از این پس امنیت ایجاد شده از سوی بسیج را به شیوه دیگری احساس می کنند.

لازم به ذکر است عملیات گشت های محله محور سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز شب گذشته با رمز یا محمد رسول الله(ص) آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه