English

سردار نقدی در شیراز:

انقلاب اسلامی تمام مناسبات داخلی و خارجی را زیر و رو کرد

سردار نقدی در جمع دانشجویان شیرازی گفت: انقلاب اسلامی توانست تمام مناسبات داخلی و حتی خارجی را زیر و رو کند.

انقلاب اسلامی تمام مناسبات داخلی و خارجی را زیر و رو کرد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان شیرازی گفت: جز در نهضت‌های انبیاء حوادثی که مسیر تاریخ را تغییر داده باشد وجود ندارد و انقلاب اسلامی از جنس این نهضت‌هاست و توانست تمام مناسبات داخلی و حتی خارجی را زیر و رو کند.

به گفته وی، انقلاب ما در دنیایی شکل گرفت که دو ابرقدرت بر دنیا حکومت می‌کردند، این دو ابرقدرت هرچه اراده می‌کردند و تصمیم می‌گرفتند آن تصمیم را اجرا می‌کردند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه هریک از این دو ابرقدرت مناطق بسیار گسترده‌ای از دنیا را تحت سیطره‌ی خود داشتند، عنوان کرد: تمام جهان زیر سایه‌ی آنها بود بود و کسی جرات نفس کشیدن نداشت و حتی سران کشورها از پس این ابرقدرت‌های شیطانی برنمی‌آمدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه امروز اثری از شوروی نیست و جایگاه امریکا نیز در جهان به واسطه‌ی انقلاب اسلامی ایران اقتدار پیشین را ندارد تصریح کرد: امروزه روابط دنیا عوض شده است، دیگر آن ابرقدرت‌ها نمی‌توانند مسیرهای سیاسی، سرنوشت جنگ و جدال‌ها و غیره را تعیین کنند این در حالی است که در زمان شکل‌گیری انقلاب تمام این مسیرها را ابرقدرت‌ها تعیین می‌کردند.

نقدی با بیان اینکه چهل سال است استکبار در تلاش است که انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد و موفق نشده است، تأکید کرد: این واقعیت است که انقلاب ما بر مسیر جریان بشریت و اداره و نظم جهان تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه خروجی چهل سال تهاجم فرهنگی غرب این بود که در بدترین شرایط اقتصادی مردم، بیش از دو میلیون جوان در نهضت جهانی اربعین حسینی شرکت کردند تصریح کرد: خروجی انواع تهاجم فرهنگی علیه جوانان ما صف‌های طولانی از نسل سوم انقلاب است که برای رفتن به جبهه مقاومت روزشماری می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در آستانه‌ی چهل سالگی انقلاب حتی در حد یک جمله از آرمان‌های امام و انقلاب عقب‌نشینی نکردیم، تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از انقلاب‌ها در جهان با وجود اینکه حامی داشتند اما به یک دهه هم نرسیدند.

این یادگار دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی با تمام مواضع خود به چهل سالگی رسیده و اتفاق بی‌نظیری در دنیا برای ما رخ داده و نوید بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم    .

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حکومت علی (ع) براندازنده‌ی فساد بود، افزود: مفسدان باید شرمنده باشند زیرا انقلاب ما اینها را کریه می‌داند .

نقدی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ما ارزیابی می‌شود باید آرمان‌های آن از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد، تصریح کرد: در دوران پیش از انقلاب نه تنها مردم که حتی شاه کشور نیز حق رای نداشت اما انقلاب اسلامی مردم‌سالاری را در جامعه در عمل پیاده کرد .

وی برخی کاستی‌ها و مشکلات کشور را به سبب انتخاب اشتباه ما در زمان رای دادن دانست و گفت: در انتخابات اخیر مجلس افرادی انتخاب شدند که کمترین تخصصی در زمینه‌ی اقتصادی نداشتند حال آنکه ریشه‌ی مشکلات اقتصادی کشور از درون است       .

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارهادتاکید کردند که به مذاکرات خوش‌بین نیستن زیرا آمریکا بر عهد خود استوار نیست، خاطرنشان کرد: در انتخابات به کسی رای دادیم که تنها راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات را مذاکره با آمریکا می‌دانست‌.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه