English

فرمانده سپاه شهرستان جهرم خبر داد:

استقبال بی نظیر دانش آموزان شهرستان جهرم از اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه شهرستان جهرم از استقبال بی نظیر دانش آموزان شهرستان جهرم از اردوی راهیان نور خبر داد.

استقبال بی نظیر دانش آموزان شهرستان جهرم از اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده سپاه شهرستان جهرم با اشاره به استقبال بی نظیر دانش آموزان شهرستان جهرم از اردوی راهیان نور و اعزام اولین کاروان دانش آموزی بازدید از مناطق عملیاتی از شهرستان جهرم، در سالروز شهادت دانشمند پارسا شهید حسن تهرانی مقدم، این حرکت بزرگ فرهنگی را نمونه عملی زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست.

توکل با اشاره به همزمانی سالروز شهادت دانشمند پارسا، شهید حسن تهرانی مقدم، و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، اردوی راهیان نور را نمونه عملی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، در جامعه دانست.

وی در ادامه افزود: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان جهرم با نام "از مدرسه تا مدرسه" از بخشهای مرکزی، کردیان، سیمکان و خفر با 17 دستگاه اتوبوس و همراهی آمبولانس و دو خودرو سبک، به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی، شلمچه، یادمان علقمه، هویزه، دهلاویه و معراج الشهدای شهرستان اهواز، بازدید خواهند کرد.

کاروان راهیان نور دانش آموزی

فرمانده سپاه جهرم، الگو گیری از زندگی، مسلک و تقوای شهدا و همچنین ایثار و از خود گذشتگی ایشان را، بزرگترین درس برای زندگی امروز اقشار جامعه در شناخت و تبعیت از ولایت دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه