English

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:

یوم الله ۱۳آبان ذهنیت مردم به بدعهدی آمریکا است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: یوم الله 13 آبان ذهنیت اقشار مختلف جامعه به‌ سوی بدعهدی آمریکا است.

یوم الله 13آبان ذهنیت مردم به بدعهدی آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در جلسه هماهنگی برنامه های روز 13آبان، با اشاره به اینکه یوم الله 13 آبان ذهنیت اقشار مختلف جامعه به بدعهدی آمریکا  است، اظهار داشت: برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی لحظه‌ای نباید در دل خود نسبت به نقشه‌های شوم شیطان بزرگ در منطقه و جهان تردید کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی برخی دشمنان براین عقیده هستند که کار انقلاب را در 40 سالگی یک‌سره کنند و این خیال خامی است چراکه این تهدید‌های پوچ و توخالی، مردم را نسبت به گذشته هوشیارتر می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تصریح کرد: ماموریت بسیج و سپاه تک‌بعدی نیست بلکه در راستای ایجاد امنیت، محرومیت‌زدایی و نیز دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حسینی تصریح کرد: به مناسبت 13 آبان از سوی این ناحیه ویژه‌برنامه‌های متعددی شامل نشست‌های روشنگری، استفاده از ظرفیت‌های مراکز بسیج دانش‌آموزی مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه 2 و نیز آشنایی دانش‌آموزان با دسیسه‌های استکبار جهانی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: بسیجیان ناحیه محمد رسول‌الله(ص) همانند دیگر نواحی به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و مردم همیشه درصحنه با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر انزجار خود را از توطئه‌های استکباری به سرکردگی آمریکای جهان خوار اعلام می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی