English

با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس انجام شد؛

تولید آزمایشی بزرگترین تولید کننده تشک جنوب کشور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در بازدید از بزرگترین تولید کننده تشک جنوب کشور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز که اخیرا راه اندازی و تولید خود را آغاز کرده است بر اهتمام ویژه بمنظور حمایت از تولید کالای ایرانی تاکید کرد.

تولید آزمایشی بزرگترین تولید کننده تشک جنوب کشور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در بازدید از بزرگترین تولید کننده تشک جنوب کشور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود:بخش عمده‌ای از تولید کالا ومحصولات در شهرک ‌های صنعتی انجام می شود و این شهرک ها مهمترین زیرساخت تولید کالای ایرانی محسوب می شوند.

فتوحی با قدردانی از تلاش های انجام شده برای راه اندازی این مجموعه صنعتی که اخیرا تولید آزمایشی خود را آغازکرده، از مهم‌ترین الزامات حمایت از تولید کالای ایرانی را فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرارو فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اعلام کردوگفت: این مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق شده و زمینه لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار درقالب 61شهرک‌ و ناحیه صنعتی  در فارس فراهم ‌شده است.

وی افزود: با توجه به سهم بیش از 95 درصدی صنایع کوچک و متوسط از کل صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس، تداوم برنامه‌های حمایتی و نیز در نظر گرفتن سایر خدمات متنوع حمایتی از این صنایع ضرورتی انکارناپذیر است.

به گزارش موج، کارخانه تشک زرین نخستین و تنها واحد  تولید کننده تشک در ایران است که خط تولید فنر بونل و الیاف ترموفیـوز ، الیاف آکاردئونی و الیاف هالو مورد نیاز را در کنار خط تولید تشک همزمان در اختیار دارد .

همچنین این مجموعه صنعتی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده  تنها تولید کننده در کشور است که تشک و سرویس خواب را همزمان تولید و عرضه می کند .

این کارخانه با20 هزار متر مربع مساحت  ظرفیت تولید 50 هزار تشک در سال را دارد.

به گفته محمد حسین اباذرفرد  مدیر عامل این مجموعه صنعتی،در این کارخانه انواع تشک های طبی، طبی فنری و فول ارتوپدیک در 15 مدل و سرویس خواب و مصنوعات چوبی در بیش از 25 مدل تولید و روانه بازار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه