English

در بیست و دومین همایش سالروز ملی صادرات انجام شد:

انتخاب واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بعنوان صادر کننده نمونه ملی کشور

در بیست و دومین همایش سالروز ملی صادرات از شرکت سمیران سلامت مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بعنوان صادر کننده نمونه ملی تجلیل شد.

انتخاب واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بعنوان صادر کننده نمونه ملی کشور

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، در مراسم بیست و دومین سالروز ملی صادرات با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات دولتی و اقتصادی وصادرکنندگان با شعار 'صادرات، تجلی حمایت از کالای ایرانی 'در تهران، واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بعنوان صادر کننده نمونه ملی کشور انتخاب شد.

در این مراسم از ۵۰ شرکت صادر کننده نمونه کشور در گروه فناوری‌های پیشرفته، فناوری‌های میانی و پایین و گروه کالا‌های اولیه تقدیر شدکه شرکت سمیران سلامت مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیرازدر حوزه صادرات میوه و تره بار، نیز جزصادرکنندگان نمونه بود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس  با تبریک این موفقیت به این واحد صنعتی، از تلاش های انجام شده در بخش صادرات قدردانی کرد.

احد فتوحی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار رونق صادرات است گفت: برای گسترش صادرات واحد های کوچک و متوسط برنامه های مختلفی نظیرتشکیل  کنسرسیوم های صادراتی،حمایت از شرکت های مدیریت صادرات،برگزاری تورهای نمایشگاهی در سطح بین المللی و برگزاری دوره های آموزشی مدیریت صادرات در نظر گرفته شده است.

گفتنی است شرکت سمیران سلامت با دیدگاه افزایش میزان صادرات محصولات خود و حفظ ماندگاری در بازارهای بین المللی و اشتغالزایی بیشتر نیروی کار و رشد و رونق کسب و کار توانسته است با سرمایه گذاریهای موثر در این زمینه در چند دوره متوالی بعنوان صادر کننده نمونه ملی انتخاب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه