English

به پاس اجرا و پایش برنامه عملیاتی؛

وزارت بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد

با کسب رتبه شایسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اجرا و پایش برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۹۶ و بر اساس شاخص های ۷۴ گانه در دو زمینه عملکردی، از سوی نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مورد تقدیر قرار گرفت.

وزارت بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، در نشستی که با حضور نماینده وزیر، مسوولان وزرات بهداشت و اعضای هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دلیل کسب رتبه شایسته در اجرا و پایش برنامه عملیاتی دانشگاه در سال ۹۶ و همچنین براساس شاخص های ۷۴ گانه در دو زمینه عملکردی، مورد تقدیر قرار گرفت.

در این نشست که به مدت چهار ساعت ادامه یافت، ۴۰ بند پیشنهادی پیرامون توسعه خدمات و اداره بهینه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بررسی شده و در نهایت ۳۷پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفت.

از جمله مهمترین دستور کارهای این نشست، رسیدگی تائید اصلاحیه بودجه ۹۶، تصویب پیشنهادات مشترک و بررسی شاخص های عملکرد و همچین کمک هزینه تحصیلی دانشجویان فوق تخصصی، تخصصی، دستیاران و بهورزان بود.

اصلاح برخی از مواد آئین نامه مالی معاملاتی، آئین نامه استخدامی کارکنان و حمایت از تولیدات داخلی از دیگر مواردی مطرح شده در این نشست بود که به تصویب رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه