English

استاندار فارس در بازدید از ناحیه صنعتی شهر صدرا:

توجه به ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید ضرورت دارد

استاندار فارس ضمن بازدید از ناحیه صنعتی شهر صدرا از ۲ واحد صنعتی در حوزه سرم سازی و کولرسازی بازدید و به بررسی موانع و مشکلات پیش روی آنان پرداخت و توجه به ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید ضروری دانست.

توجه به ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل تبادار استاندار فارس در بازدیدهای خود از مجموعه های تولیدی استان و بررسی مشکلات و موانع پیش روی این مجموعه‌ها، ضمن بازدید از شرکت شیراز سرم و مجتمع صنعتی کولر هوایی آبان که در ناحیه صنعتی شهر صدرا واقع شده اند، توجه به ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید را ضروری دانست.

استاندار فارس در بازدید از شرکت شیراز سرم با اشاره به مزیت‌ها و برتری‌های این مجموعه تولیدی در حوزه سلامت، گفت: سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در کنار توجه به مساله سلامت به عنوان مهمترین موضوع حیات بشری از نقاط قوت این مجوعه تولیدی است.

تبادار با بیان اینکه در دنیای امروز تکنولوژی‌ های روز و نوآوری های حوزه سلامت در راستای دوری از آلودگی در پروسه درمان مورد توجه قرار گرفته است، افزود: شرکت شیراز سرم با این رویکرد به فعالیت در حوزه سلامت پرداخته که این موضوع قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مشکلاتی که این مجموعه با آن رو به رو است بر لزوم پیگیری و رفع آن ها در سریعترین زمان ممکن تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: این شرکت می‌تواند ۳۰ درصد از نیاز کشور را در حوزه تولید سرم تامین کند اما متاسفانه در حال حاضر تنها با ۱۰ درصد ظرفیت فعال بوده و سه درصد از نیاز کشور را تامین می کند که این موضوع نشان دهنده آن است که ۲۷ درصد از نیاز کشور معطل مانده است.

استاندار فارس در بازدید از شرکت شیراز سرم و مجتمع صنعتی کولر هوایی آبان

تبادار با تاکید بر اینکه غفلت مسئولان ممکن است یک ظرفیت را از استان بگیرد و سرمایه گذاری های بزرگی به علت عدم رسیدگی و ارایه به موقع تسهیلات از استان خارج شود، از متولیان دستگاه ها و مسئولان مربوطه خواست مسایل و مشکلات شرکت شیراز سرم را با جدیت و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری کنند.

به گزارش موج، شرکت داروسازی شیراز سرم با استفاده از بهترین و مدرنترین ماشین آلات دارویی دنیا و با رعایت کلیه مقررات و استانداردهای داروسازی یکی از پیشرفته ترین کارخانه های داروسازی از نوع خود در دنیا می باشد.

این شرکت، به عنوان تنها تولید کننده سرمهای تزریقی در جنوب کشور جزو یکی از پنج تولید کننده بزرگ  فرآورده های تزریقی در کشور بوده  که ظرفیت تامین تا 3۰ درصد سرم در کشور را دارد.

در ادامه حضور استاندار فارس در ناحیه صنعتی شهر صدرا در مجموعه تولیدی کولر هوایی آبان حضور یافت و به بررسی موانع پیش روی این واحد تولیدی پرداخت.

تبادار در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از فعالیت این مجموعه صنعتی در استان فارس، گفت: این ظرفیت‌های بزرگ که با همت دست اندرکاران آن ایجاد شده است نه تنها بخشی از نیازهای صنعتی کشور را تامین می کند، بلکه می تواند در حوزه بین المللی نیز فعال باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به  وجود بیش از ۲۰۰ مرکز علمی و دانشگاهی به ویژه دانشگاه شیراز ، علم و دانش را از شاخص ها و دارایی های برجسته شیراز دانست و تاکید کرد: تلفیق این دانش و علم با همت و تلاش به ایجاد چنین مجموعه های صنعتی منجر خواهد شد که بسیاری از نیازهای کشور به خارج را تامین می‌کند.

تبادار با اشاره به اینکه مجتمع صنعتی کولر هوایی آبان بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است، اظهارکرد: ایجاد اشتغال یکی از اساسی ترین نیازهای امروز جامعه است.

استاندار فارس در بازدید از شرکت شیراز سرم و مجتمع صنعتی کولر هوایی آبان

وی رفع مشکلات و موانع  مجتمع های تولیدی  در راستای توسعه و حفظ فعالیت موجود را امری ضروری دانست و از مسئولان ذیربط خواست در رفع مشکلاتی از جمله نیاز به سرمایه در گردش این مجموعه تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش موج، شرکت کولر هوایی آبان، یک شرکت سهامی خاص است که  در سال 1375 در شیراز  و در زمینی به مساحت 105 هزار مترمربع واقع در شمال غربی شیراز تاسیس شده که زیر بنای تولید، مساحتی بالغ بر26 هزار و ۵۰۰ مترمربع از کل مساحت کارخانه را در بر گرفته است.

شرکت کولر هوایی آبان در زمینه های مهندسی، طراحی، تولید و تامین، نصب و راه اندازی سیستم های انتقال حرارت در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی، سیستم های خنک کن مستقیم و غیر مستقیم نیروگاهی، پکیج های فرآیندی و پکیج های آب خنک کن برای کاربردهای مختلف، فعالیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه