English

به همت متخصصان داخلی درشهرک صنعتی بزرگ شیراز انجام شد؛

تولید انبوه کود آلی توسط شرکت دانش بنیان/ حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

به همت متخصصان داخلی، کود آلی با استفاده از ضایعات معادن زغال سنگ در شهرک صنعتی بزرگ شیراز تولید شد.

تولید انبوه کود آلی توسط شرکت دانش بنیان/ حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، در بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از کارخانه زرین گستر باستان، مدیرعامل این شرکت گفت: به همت متخصصان داخلی، کود آلی با استفاده از ضایعات معادن زغال سنگ هیومیک اسید  در شهرک صنعتی بزرگ شیراز تولید شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس هم بر حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس از مجموعه های دانش بنیان در راستای ارتقای تولید ملی و توسعه صادرات تاکید  کرد و با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان برای استقرار در شهرک های صنعتی حمایت می‌شود، گفت: واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان و فناور، به صورت اقساطی و با کمترین پیش پرداخت و با اقساط بلند مدت برای استقرار در شهرک های صنعتی انجام می‌شود.

احد فتوحی تصریح کرد: درصد پرداخت نقدی قرارداد واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی به موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده از سوی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان زرین گستر باستان هم ضمن تأکید بر اینکه در این شرکت از ضایعات معادن زغال سنگ هیومیک اسید گرفته می‌شود که بهترین مواد آلی برای خاک است اظهار داشت: هیومیک اسید دارای گوگرد، ازت، فسفر با درصد‌های مختلف و برخی از فلزات مانند کلسیم؛ منیزیم، مس و روی است و موجب افزایش توانایی جذب مواد مغذی توسط گیاهان از خاک می‌شود.

گرمنجانی با بیان اینکه این کود عالی می‌تواند شوری خاک را بگیرد ، میزان مصرف آب را کاهش و مواد آلی خاک را دو تا سه برابر افزایش دهد افزود: سالانه ۳ هزار تن کود زغال به این شیوه تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه