English

استاندار فارس در آیین ورود ۱۸۵ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شیراز:

نگاه جامع به حمل و نقل درون شهری شیراز، رفاه شهروندان و تحقق شعار شهر انسان محور را به دنبال دارد

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: با نگاهی جامع به حمل و نقل درون شهری شیراز می توان در آینده نزدیک شاهد ایجاد زمینه هر چه بیشتر رفاه برای شهروندان و تحقق شعار شهر انسان محور در این کلانشهر باشیم.

نگاه جامع به حمل و نقل درون شهری شیراز، رفاه شهروندان و تحقق شعار شهر انسان محور را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس،  اسماعیل تبادار در آیین ورود 185 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهردای شیراز با تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران این طرح نوسازی ناوگان، افزود: ورود این 185 اتوبوس بدون تردید موجب تغییر و تحول در نظام حمل و نقل مسافر درون شهری در کلانشهر شیراز خواهد شد.

وی ادامه داد: با افزوده شدن این اتوبوس ها 20 درصد از ناوگان اتوبوسرانی شهرداری شیراز نوسازی می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه مشکلات و مطالبات رانندگان اتوبوس های درون شهری باید در سطح استانی و ملی پیگیری شود، از این رانندگان که با وجود تنگناها و مشکلات به خدمت رسانی مشغول هستند تقدیر و تشکر کرد.

مهندس تبادار همچنین با اشاره به ظرفیت های تاریخی، مذهبی، فرهنگی، گردشگری و... شهر شیراز از معاون عمرانی وزارت کشور که در این مراسم حضور داشت، خواست در کنار توجه به رفع مشکلات حمل و نقل کشوری، توجه ویژه ای به این کلانشهر داشته باشد. مهندس تبادار همچنین در حاشیه بهره برداری از ۲ ایستگاه خط یک مترو شیراز و ورود 185 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران افزود: با بهره برداری از ۲ ایستگاه فرصت شیرازی و غدیر در خط یک مترو شیراز ظرفیت خدمت رسانی این خط از 60 هزار مسافر به 70 هزار نفر در روز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: ورود 185 اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شیراز نیز سبب نوسازی 20 درصد از این ناوگان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه از 18 ایستگاه خط یک مترو تنها ۲ ایستگاه هنوز به بهره برداری نرسیده است ، ابراز امیدواری کرد با افزوده شدن این ۲ ایستگاه و تکمیل خط یک، گام دیگری  در راستای بهبود حمل و نقل درون شهری شیراز برداشته شود.

مهندس تبادار با بیان اینکه تحول در نظام حمل و نقل ریلی درون شهری در شیراز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد، اظهارکرد: از 6 خط در نظر گرفته شده برای مترو شیراز هم اکنون یک خط فعال شده و خط ۲ و سه نیز در حال اجرا است که امیدواریم خط ۲ در یک یا ۲ سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل درون شهری به بهبود وضعیت ترافیکی و همچنین کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها کمک می کند، این موضوع را از مولفه های مهم در دستیابی به شهری انسان محور دانست.

استاندار فارس رسیدگی به رفاه رانندگان ناوگان اتوبوس رانی و پیگیری مطالبات این قشر تلاشگر و خدمت رسان را از وظایف مسئولان شهری و استانی دانست و بر ضرورت پیگیری این مطالبات تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه