English

نقد یا تشویق آقای طائب

تغییر مسئولیت حجت الاسلام حسین طائب موجبات گمانه پردازی های ناشیانه و در فضاهای افکار عمومی نشان می دهد، اما همین که این تغییر بیشتر از تغییرات متعدد در بزرگ ترین سازمان اطلاعاتی دنیا بازتاب داشته نشان از تاثیر مثبت این سازمان اطلاعاتی و مدیریت آن بوده است.

نقد یا تشویق آقای طائب

دکتر محمودرضا امینی- خبرگزاری موج؛ تغییر و جابجایی های مدیریتی امری بدیهی در سازمان های رسمی و غیررسمی است، اما هرچه اهمیت سازمان ها و مشاغل بیشتر باشد، قاعدتا تغییرات داستان های ویژه و گسترده خواهد داشت.

سازمان اطلاعات سپاه و اساسا ساختار اطلاعاتی سپاه پاسداران از اعتبار و اهمیت ویژه ای برخوردار است و در طول سالیان گذشته آثار و خدمات فراوانی برای حفظ ارزش های انقلابی اسلامی و نظام مقدس اسلامی داشته است.

اقتدار ساختار و سازمان اطلاعاتی سپاه به اندازه ای است که در حال حاضر تهدید کنندگان خارجی و داخلی نظام از این توان اقتدار نمی توانند به سادگی عبور کنند، شاید می توان گفت یکی از مهم ترین بازوان اقتدار امنیت کشور در حال حاضر محسوب می شوند.

اما حجت الاسلام حسین طائب به مدت حدود 13 سال با تجربه های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران توانست این قدرت نمایی را به رخ بکشاند و زخم های فراوانی را در پیکر دشمنان خارجی و داخلی وارد کرده و گاهی خواب از چشم دشمنان با کمک همکاران خود ربوده است.

بدیهی است تغییر مسئولیت ایشان موجبات گمانه پردازی های ناشیانه و در فضاهای افکار عمومی نشان می دهد، اما همین که این تغییر بیشتر از تغییرات متعدد در بزرگ ترین سازمان اطلاعاتی دنیا بازتاب داشته نشان از تاثیر مثبت این سازمان اطلاعاتی و مدیریت آن بوده است.

اینکه تصور شود همه کنش و واکنش های مدیریتی آقای طائب را همه می پسندند و حتی نقد یا اشکالی در عملکرد ایشان نباشد امری ناباورانه است، اما اینکه نقدهای غیرمسئولانه که از سوی افراد بی اطلاع مطرح شود، همه و همه جز یک مانور غیرصادقانه، غیرمنصافه دروغین و غیرکارشناسی بیش نیست هر مدیری ممکن است در برخی موارد در بین همکاران همسطح، پایین ترو یا بالاتر از خود اختلاف نظرهایی داشته باشد، اما هیچ کدام از این موارد به طور حق و یقین موجب تغییر مسئولیتی در سازمان اطلاعاتی سپاه نیست.

واقعا باید به آقای طائب برای این مدت زمان بلند تبریک و تشکر گفت. باید به ایشان خسته نباشید گفته شود، چون حتی در درون ساختار سپاه قدمت فرماندهی و مسئولیت طولانی به اندازه ایشان کم سابقه است.

پس نتیجه این که باید گفت جناب آقای طائب به خوبی خواب را از چشم دشمنان گرفتی و از زحمات تو متشکریم، اما امیدواریم آینده درخشان تر و موثرتر و مقتدرتری در فرآیند سازمان اطلاعات سپاه را شاهد باشیم تا بتوانیم درکشمکش های جنگ اطلاعاتی، سایبری و شناختی نتایج بهتری را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر