English

بازدید جمعی از مسئولان فرمانداری لنجان از ذوب آهن اصفهان

جمعی از مسئولان و کارکنان فرمانداری لنجان و بخشداری های فولادشهر و باغبادران در روز چهارشنبه 25 مهرماه سال جاری از ذوب آهن اصفهان و خط تولید آن بازدید کردند.

بازدید جمعی از مسئولان فرمانداری لنجان از ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، در تداوم تعاملات  ذوب آهن اصفهان با دستگاه های اجرایی و مردم شهرستان لنجان و دیگر مناطق همجوار در راستای هم افزایی  ها و عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت و در پی دو نشست اخیر مسئولین شهرستان و مسئولین ذوب آهن اصفهان ، جمعی از مسئولان و کارکنان فرمانداری لنجان و بخشداری های فولادشهر و باغبادران در روز چهارشنبه 25 مهرماه سال جاری از ذوب آهن اصفهان و خط تولید آن بازدید کرده و با آخرین شرایط و تحولات این شرکت آشنا شدند.

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در ابتدای این بازدید طی سخنانی با اشاره به جایگاه صنعت در ایران و آرزوی دیرینه مردم ایران برای داشتن صنعت و تولید فولاد گفت: پس از چند قرن آرزو و تلاش بعضی از صاحبان علم و فن سرانجام کلنگ ذوب آهن اصفهان با همکاری شوروی سابق در سال 1346 زده شد  و اولین واحد تولید رسمی در سال 1351 به بهره برداری رسید .

علیرضا امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به دلایل انتخاب منطقه لنجان و دشت طبس برای ساخت ذوب آهن به چگونگی و سرعت ایجاد این کارخانه و نقش مردم شهرستان در آن پرداخت و در ادامه با یادآوری میزان تولید، بهسازی و نوسازی واحدها و توسعه شرکت به دست توانای مهندسین و دیگر کارشناسان کشور  به تشریح اقدامات ذوب آهن در جهت جلوگیری و کاهش آلودگی های محیط زیستی پرداخت .

وی همچنین به نقش ذوب آهن در سال های دفاع مقدس و نقش و جایگاه مهندسین و کارشناسان آن در ایجاد و ساخت دیگر صنایع و ارائه آموزش ها و انتقال تجربیات به دیگر صنایع و واحدهای تولیدی پرداخت و از همکاری ها و خدمات مردم  ،نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان لنجان با ذوب آهن قدردانی نمود .

در ادامه این بازدید مهندس ملکی مدیر امور فنی و برنامه ریزی تولید و حسین هادی مدیر ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت،میهمانان و بازدید کنندگان را همراهی کردند و خطوط تولید از جمله کوره بلند شماره 3 ، فولادسازی ، نورد 650 و تولید ریل مورد بازدید حاضران قرار گرفت .

در حاشیه این بازدید کمال نوری مسئول سیاسی ، انتظاهی فرمانداری لنجان در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار هدف از این بازدید را تداوم تعاملات و هم افزایی ادارات و سازمان های اجرایی شهرستان با ذوب آهن اصفهان و مسئولین آن معرفی کرد .

کمال نوری که کارشناس ارشد علوم سیاسی بوده و 15 سال سابقه کار در بخشداری و شهرداری باغبادران و فرمانداری لنجان را داشته و پدر وی نیز از بازنشستگان ذوب آهن بوده است معتقد است که صنعت ذوب آهن از افتخارات شهرستان بوده و از جهات مختلف باید به این شرکت کمک شود .

وی افزود : در بازدیدامروز شاهد شور و نشاط کارکنان بودیم و رویکردهای مهندس یزدی زاده مدیر عامل جدید شرکت موجب هم افزایی و گسترش تعاملات متقابل ذوب آهن و دستگاه های اجرایی شهرستان شده  است. امیدواریم که در این تعاملات هم خواسته های ذوب آهن و هم خواسته های مردم شهرستان لنجان به خوبی برآورده شده و حسن همجواری به نحو احسن برقرار و پایدار باشد .

در حاشیه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین احمد کریمیان امام جماعت فرمانداری لنجان که در سال های گذشته به مدت 10 سال امام جماعت مساجد کک سازی و ساختمان 7 و 8 را بر عهده داشته و پدرش نیز از نسل اول کارکنان ذوب آهن و بازنشسته سال 1373 بوده است در گفتگو با خبرنگار ما از احساس خود نسبت به کار و تولید در ذوب آهن و خاطرات خود از این شرکت سخن گفت و افزود : ساخت ذوب آهن اصفهان عاملی برای اشتغال مردم و پیشرفت منطقه و کشور بوده است و در حال و آینده نیز باید خواسته های مردم برآورده شود .

 وی افزود : من در ایامی که در مساجد ذوب آهن به اجرای فریضه نماز جماعت مشغول بودم با دیدن کارکنان زحمتکش آن به شوق و وجد آمده و ضمن اینکه برای آنها سخن می گفتم از آنها درس های فراوان آموختم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه