English

تولید ریل UIC۶۰ برای اولین بار در کشور با همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان

تلاشگران ذوب آهن اصفهان موفق شدند ، ریل UIC60 را که در خطوط پرسرعت راه آهن مورد استفاده است برای اولین بار در کشور تولید کنند .

تولید ریل UIC60  برای اولین بار در کشور با همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس یوسف زاده مدیر مهندسی نورد این شرکت ضمن بیان خبر فوق گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در خاورمیانه ، پس از تولید ریل U33 و تحویل آن به راه آهن جمهوری اسلامی ، موفق به تولید ریل UIC60بر اساس استانداردهای جهانی شد .

وی گفت : هم اکنون هزار تن ریل UIC60 در این شرکت تولید شده که کیفیت آن صددرصد منطبق با استاندارد 13674-2011 می باشد و  هم اکنون ذوب آهن از آمادگی لازم برای تولید انبوه این محصول برخوردار است .

مدیر مهندسی نورد ذوب آهن ، تولید این محصول استراتژیک در حمل و نقل ریلی را در شرایط کنونی که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم ، بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود : خوشبختانه قادر به تامین تمام نیازهای راه آهن جمهوری اسلامی هستیم و لذا نیازی به واردات این محصول که در شرایط تحریم ، کار بسیار مشکلی است ، نخواهد بود .

مهندس یوسف زاده اظهار داشت : در تولید ریل UIC60 ، به طور کامل از توان داخلی بهره گرفته شده و با توان و تخصص  نیروی انسانی توانمند ذوب آهن موفق به تولید این محصول مهم شدیم .  در این راستا با توجه به تجربه بسیار با ارزش تولید U33  در دروه های قبل , فرایند شروع این پروفیل و ادامه تولید آن در کوتاهترین زمان ممکنه انجام پذیرفت و با اینکه دومین مرحله تست این پروفیل بوداز نظر شرایط فنی و ابعادی پروفیل به صددرصد الزامات استاندارد DIN EN 13674-2011  رسید .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه