English

حضور فعال ذوب آهن اصفهان دردوازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات، فولاد ومتالورژی مشهد

ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات، فولاد ، مواد اولیه متالورژی وآهنگری که بزرگترین نمایشگاه فولاد و ریخته گری است و برای اولین بار در شرق کشور برگزار شد، حضوری فعال داشت .

حضور فعال ذوب آهن اصفهان دردوازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات، فولاد ومتالورژی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج، در این غرفه که با استقبال بازدید کنندگان مواجه شد ، کارشناسان حوزه بازاریابی و فروش و روابط عمومی شرکت نسبت به ارائه توضیحات لازم به بازدیدکنندگان در مورد محصولات ، استانداردها و دستاوردهای این شرکت اقدام نمودند.

دکتر علی رضا رشیدیان استاندار  خراسان رضوی ،  علیرضایی رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت این استان و سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ازجمله بازدیدکنندگان ویژه غرفه ذوب آهن بودند که با توضیحات مدیران روابط عمومی و فروش داخلی شرکت با دغدغه ها و چالش های ذوب آهن اصفهان آشنا شدند.

در مدت برگزاری این نمایشگاه، هیات های تجاری کشورهای افغانستان و عراق نیز با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان طی نشست هایی با کارشناسان بازاریابی وصادرات در باره توسعه تجارت با یکدیگر گفت و گو کردند.

50 شرکت داخلی و نمایندگی های 15 برند خارجی ،  محصولات و توانمندی های خود در زمینه های یاد شده را در 60 غرفه این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

برگزاری بیست و چهارمین گپ فولادی با هدف شناخت بازار مصرف ، چگونگی تهیه ی مواد اولیه از کانال های مختلف ،آشنایی با پتانسیل های تجار، بازرگانان و وارد کنندگان و استفاده از تجربیات دیگران را می توان از برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.

این نمایشگاه ۲۵ تا ۲۸ مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان فعالان اقتصادی، تجار، تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی در این حوزه بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه