English

افزایش بازدهی خط تولید اسکین پاس شمارۀ ۲ نورد سرد

عبدالله نصـــوحی گفت: با توجه به استاندارد نبودن شبکۀ پروفی باس و عدم امکان ردیابی شبکه به دلیل تعدد نقاط ارتباطی، ابتدا این شبکه به حالت استاندارد درآمد که درنتیجۀ آن تعدادی از نقاط ارتباطی به کارت جدیدی منتقل شد.

افزایش بازدهی خط تولید اسکین پاس شمارۀ ۲ نورد سرد

به گزارش خبرگزاری موج، کارشناس تعمیرات برق و اتوماسیون و ابزار دقیق خطوط اسکین پاس و تمپرمیل در این خصوص گفت: همزمان با راه اندازی خط اسکین پاس ۲ یکی از مشکلات عمدۀ خط، وجود مشکلات متعدد در شبکۀ پروفی باس خط بود که با توجه به تعدد نقاط ارتباطی و حجم اطلاعات بالای این شبکه، امکان از دست رفتن اطلاعات و همچنین بروز توقف های پی درپی امری اجتناب ناپذیر بود که به علت پارگی های ورق و از دست رفتن شبکه، سرعت خط نیز تا ۶۰درصد سرعت نامی پایین می آمد.
عبدالله نصـــوحی در تـــشریح چــگونگی رفــع این مشکل گفت: با توجه به استاندارد نبودن شبکۀ پروفی باس و عدم امکان ردیابی شبکه به دلیل تعدد نقاط ارتباطی، ابتدا این شبکه به حالت استاندارد درآمد که درنتیجۀ آن تعدادی از نقاط ارتباطی به کارت جدیدی منتقل شد. از آنجا که با استانداردسازی شبکه، هنوز مشکلات قطعی شبکه وجود داشت، امکان ردیابی شبکه با نرم افزار proficare فراهم گردید و بدین ترتیب مشکل فوق برطرف شد؛ به نحوی که تک تک نقاط ارتباطی بررسی و در پی آن نقاط ضعف و بحرانی شبکه استخراج گردید و با اطلاعات استخراج شده، اقدامات لازم انجام شد.
وی لوله کشی و تغییر مسیر کابل پروفی باس از روی سینی به داخل لوله، تعویض کانکتورهای پروفی باس در نقاط بحرانی و همچنین تغییر توپولوژی شبکه و کاهش متراژ کل کابل شبکه پروفی باس موجود را از مهمترین فعالیتهای انجام شده در این پروژه معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه