English

شرکت فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه شد

در مراسمی با حضور معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه و تجارت ایران، استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استانی از فولاد هرمزگان به عنوان صادر کننده نمونه استانی تجلیل شد.

شرکت فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه شد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار هرمزگان در بیست و یکمین همایش تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان گفت: برنامه ریزی برای تولیدات و محصولات باید در راستای صادرات و صادرات محور باشد.

فریدون همتی افزود: تولیدات و محصولات صادرات محور باید از دو خصوصیت کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشندو روی دو مقوله مهم باید بیشتر کارشود.  

وی با اشاره به اینکه باید همه استعدادهای بخش دولتی و خصوصی را در کنار هم قرار دهیم  گفت: با هم افزایی بخش خصوصی و  دولتی افزایش تولید محصولات  هموار می شود  که در این صورت  اشتغال نیز افزایش خواهد یافت.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان عوامل موثر در کسب این موفقیت را مدیون تصمیمات مدیرت عالی سازمان، مدیران و کارکنان متعهد و دلسوز  شرکت دانست که مسیر بهبود و رشد  فروش را به ویژه در بخش صادرات  فراهم کرده اند. 

مهدی شکری زاده افزود: اتخاذ نگرش صحیح و راهبردی حضور در بازارهای جهانی از طریق محوریت صادرات باعث بهبود و ارتقای کیفیت محصولات گردید که فولاد هرمزگان توانست در امر صادرات رشد چشمگیری داشته باشد.

وی بیان داشت: شرکت فولاد هرمزگان توانست در سال ۱۳۹۵ حدود یک میلیون تن از محصولات خود را در بازارهای  صادراتی عرضه کند  و سومین شرکت صادر کننده فولاد در ایران  لقب گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی