English

هیچ نیرویی را براساس روابط شخصی بر سر کار نگذاشته‌ایم

وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر سازمان ثبت احوال در کشور وظایف خود را به خوبی انجام ندهد با حجم زیادی از تخلفات و انحرافات در جامعه روبه‌رو خواهیم شد، ادامه داد: هیچ نیرویی را براساس روابط شخصی بر سر کار نگذاشته‌ایم؛ بلکه انتخاب‌ها بر اساس شایسته سالاری و اعتماد به افراد بوده است.

هیچ نیرویی را براساس روابط شخصی بر سر کار نگذاشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم تودیع و معارفه ریئس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: یکی از تلاش‌های قابل تقدیر حمیدرضا آوایی در سازمان ثبت احوال، ایجاد همدلی و اقناع‌سازی بوده است و همچنین از مهم‌ترین کارهای سازمان ثبت احوال، بحثانتخابات و احراز هویت شرکت‌کنندگان بوده که این سازمان عملکرد مناسبی در این زمینه داشته است.

وزیر کشور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل کشورها، بحثجمعیت، توزیع آن و ویژگی‌های جمعیت است که به عنوان اصلی‌ترین رکن سازمان برنامه‌ریزی اهمیت زیادی دارد.

رحمانی‌فضلی افزود: در جامعه ایران، مردم پایه اصلی امنیت و اقتدار هستند و عمده دلیل استقامت مردم در جمهوری اسلامی بر پایه اعتقاد دینی بوده است.

وی با بیان اینکه دولت روزانه در حال بهبود و اصلاح اوضاع کشور است، گفت: در حوزه امنیت داخلی، کشور شرایط کاملا قابل قبولی دارد و نقش آن در بحثامنیت هدایت صحنه‌هاست. همچنین ما " شر " بزرگ قطعنامه‌های شورای امنیت را از کشور دفع کردیم و بر مبنای آن جنگ روانی و محاصره اقتصادی را از بین بردیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در عرصه سیاست خارجی از انزوا بیرون آمدیم و تحریم‌ها را که مانع پیشرفت کشور بود از بین بردیم، ادامه داد: همچنین در بخش منطقه‌ای تاثیرگذارترین کشور هستیم و بر دولت‌ها و ملت‌ها و مردم مناطق مختلف نفوذ داریم.

رحمانی‌فضلی افزود: در حوزه اقتصاد، علی‌رغم شرایط سختی که بر کشور حاکم بود و در محاصره شدید بودیم، نیازهای کشور را با هزینه‌های بالا تأمین می‌کردیم، مدیریت خوبی انجام شد و در حال حاضر تا حدودی از این وضعیت خارج شدیم و رشد اقتصادی از حالت منفی در آمده است.

وی گفت: باید در حوزه اقتصاد مردم را تشویق کرد و بسترهای مشارکت را برای آنها فراهم کرد تا به وضعیت اقتصادی مطلوب رسید.

وزیر کشور با بیان اینکه بیکاری از جمله مهم‌ترین مسائل کشور است، تصریح کرد: این مسأله به خاطر جمعیت و رکود ایجاد شده است و باید آن را کنترل کرد. همچنین در حوزه سیاست داخلی در حال حاضر دارای نشاط و پویایی هستیم و مصداق آن انتخابات اخیر بود که در آن سیاستمداران ما عقلانیت به کار برده و همه مسائل خود را به قانون ارجاع دادند.

رحمانی‌فضلی گفت: در حوزه اجتماعی قوای سه‌گانه با یکدیگر در حال تعامل و صلح هستند و اختلافی در عرصه حاکمیت نداریم.

وزیر کشور تاکید کرد: به خاطر خون شهدا، در کشور حاشیه‌سازی نکنیم و به جای آن، بر مسائل کشور نظارت دقیق داشته باشیم و رییس جمهور را برای ادامه کارها حمایت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه