English

جانمایی آنتن‌های مخابراتی در اختیار مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بررسی اینکه در کجا آنتن‌های مخابراتی نصب شود و یا نصب نشود وظیفه شهرداری است که متاسفانه این وظیفه را دارند از شهرداری می گیرند.

جانمایی آنتن‌های مخابراتی در اختیار مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی چمران در دویست و هشتادمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم گیری هیات دولت مبنی بر واگذاری اختیار جانمایی و بررسی آنتن ها و دکل‌های مخابراتی به وزارت فناوری ارتباطات و اطلاعات، گفت: این وظیفه از وظایف مدیریت شهری است و ما در شورای اسلامی شهر تهران حساسیت فراوانی پیرامون این موضوع داشتیم و مصوبات گوناگونی نیز در این زمینه به تصویب رساندیم که در شورای سوم یکی از این مصوبات عملیاتی شد.

وی ادامه داد: با این وجود طبق تصمیمات هفته گذشته هیات دولت می خواهند این اختیار را از شورا بگیرند و به وزارت مربوطه تفویض کنند. حال آنکه جانمایی و نظارت بر نصب این دکل‌ها و آنتن ها وظیفه مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در این جلسه به ذکر وقایع تاریخی ایام هفته نیز پرداخت و گفت: روز گذشته مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بود، امامی که احیا گر مکتب شیعه جعفری است، امامی که توانست در احیای تفکر و روایات شیعی تحولی شگرف به وجود اورد و شاگردان زیادی تربیت کند.

گفتنی است چمران در ادامه به روز جهانی اهدای خون و نیز سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری در ۹ مرداد ۱۲۸۸ اشاره کرد و این ایام را گرامی داشت.

     

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی