English

۴پروژه عمرانی طی ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد

آئین بهره برداری از رمپ و لوپ بزرگراه یادگار امام(ره) عصر روز گذشته با حضور شهردار تهران برگزار شد.

۴پروژه عمرانی طی ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ابعاد فنی پروژه عمرانی بزرگراه یادگار امام(ره)، گفت: رمپ و لوپ بزرگراه یادگار امام(ره) براساس تاکید شهردار تهران مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست احداثآماده سازی شد.

وی تاکید کرد: در این پروژه یک رمپ به طول ۲۶۰ متر مورد بهره برداری قرار گرفت که دسترسی اتوبان یادگار امام به خیابان امام خمینی(ره) در شرق را فراهم می کند. این رمپ می تواند به تسهیل دسترسی شهروندان به خیابان امام خمینی(ره) کمک شایانی کرده و در روانسازی ترافیکی اتوبان یادگار امام(ره) موثر باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین از آماده ساز لوپ دسترسی خیابان امام خمینی(ره) به اتوبان یادگار امام در زیر سطح خبر داد و گفت: این لوپ هم اکنون به تکمیل رسیده و آماده بهره برداری است که هم زمان با بهره برداری از فازهای تکمیلی اتوبان یادگار امام(ره) به سمت میدان فتح، زمینه بهره برداری از آن فراهم می شود.

جاوید خاطرنشان کرد: پروژه یادگار امام(ره) به عنوان یکی از بزرگراه های زیر سطحی دارای بهترین نوع بهره برداری در شهر تهران است و با تاکیدات شهردار تهران مقرر شده است تا در یک سال آینده، عملیات اجرایی امتداد این بزرگراه به پایان برسد.

وی یادآور شد: مقرر شده است تا در نیمه اول سال ۹۶ تلاش مضاعفی برای تکمیل پروژه های ۲۰ گانه در دست احداثاز سوی معاونت فنی و عمرانی شهر تهران صورت گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه از بهره برداری چهار پروژه شهری با حضور شهردار تهران در مرداد ماه خبر داد و تصریح کرد: اتصال بزگراه امام علی(ع) به اتوبان ارتش، بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید خرازی و محور شهید اردستانی، پروژه هوادهی تونل نیایش و همچنین سازه تاج سد دریاچه شهدای خلیج فارس از جمله پروژه هایی است که در مرداد ماه به بهره برداری می رسند.

همچنین در حاشیه این مراسم از تابلو شهدای گردان زهیر لشکر ۱۰ حضرت سید الشهدا(ع) نیز با حضور شهردار تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان گردان زهیر رونمایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه