English

تصفیه‌خانه میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری بازطراحی و راه اندازی می‌شود

ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران قرار است تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری را بازطراحی و راه اندازی کند.

تصفیه‌خانه میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری بازطراحی و راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار در سال ۱۳۷۳ احداثو به میزان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به دلایل مختلفی همچون عدم تامین فاضلاب ورودی، تکمیل نشده و با توجه به گذشت ۲۲ سال از آغاز اجرا تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

محمد مهدی گلمکانی رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار گفت: در حال حاضر معضل کمبود آب آبیاری در محوطه میدان مرکزی میوه و تره بار، فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از یک طرف و وجود کانال انتقال روانآب آلوده(کانال بهشتی) در مجاورت این تصفیه خانه از طرف دیگر پتانسیل بسیار خوبی را فراهم نموده تا با صرف هزینه ای نه چندان قابل توجه امکان تأمین آب به میزان ۳۰۰۰ متر مکعب در روز(یک میلیون مترمکعب در سال) به منظور تأمین نیازهای فوق فراهم گردد.

وی افزود: ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در نظر دارد با توجه به بند ۲ از بخش خدمات شهری و محیط زیست سیاست های ابلاغی شهردار محترم تهران با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار نسبت به بازطراحی و راه اندازی تصفیه خانه مذکور اقدام کنند.

         

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه