English

کوچکترین تحرک ما دستاویزی بزرگ برای دشمنان است

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، گفت: مراقب باشیم تا امروزه خوراک برای دشمنان نظام درست نکنیم چرا که کوچکترین تحرک ما دستاویز بزرگی برای آنان است.

کوچکترین تحرک ما دستاویزی بزرگ برای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد دنیا مالی در دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورا گفت : اخیرا در جلسه ای که مسئولان حکومتی فرانسه و نیز وزیر آل سعود حضور داشتند حمایت خود را از گروهک منافقین به انواع مختلف نشان دادند و در چنین شرایطی این سوال در ذهن پیش می آید که چه لزومی دارد که وقتی فرانسوی ها این همه بر علیه ما کار شکنی می کنند آن وقت ما بیاییم و به همکاری با شرکت های خودروسازی فرانسوی افتخار کنیم.

دنیا مالی افزود: ما اگر در همان ده های ۵۰ و ۶۰ مراقب نبودیم، اتفاقاتی که امروز داعشی ها پیش می آورند نیز در کشور ما تکرار میشد در روزهایی که همین منافقین روزانه ده ها تن را در خیابان ها شهید می کردند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم تا خوراک برای دشمنان درست نکنیم، دشمنانی که از کوچکترین حرکت ما دستاویزهایی بزرگ می سازند و چه خوب و حکیمانه سخن گفتند امام راحل که اگر دیدید این بیگانه ها از شما تعریف می کنند بدانید که رخنه ای در وحدت شما ایجاد شده است.

دنیا مالی همچنین با اشاره به شهادت آتشنشان علی قانع، گفت: بررسی علت این موضوع باید به صورت دقیق تر صورت گیرد و رییس سازمان آتش نشانی باید در صحن شورا گزارش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه