English

برای ازدواج دختر شهردار پارک قرق نشده بود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بداخلاقی‌های فضای مجازی گفت: برای ازدواج دختر شهردار پارک قرق نشده بود، در حالی که افراد با درجه بالای امنیتی در این مراسم حضور داشتند.

برای ازدواج دختر شهردار پارک قرق نشده بود

به گزارش خبرگزاری موج، واکنش حبیب کاشانی به بداخلاقی‌های برخی از کاربران فضای مجازی در خصوص ازدواج دختر شهردار تهران از جمله موضوعاتی بود که امروز یکشنبه ۲۰ تیرماه سال ۹۵ در شورای شهر تهران مطرح شد.

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بداخلاقی‌های برخی از کاربران فضای مجازی در استفاده از امکانات این فضا گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در خصوص سالن برگزاری مراسم ازدواج بود.

وی تاکید کرد: علی رغم آنچه که در فضای مجازی منتشر شد این سالن از معمولی ترین سالن‌هایی است که حتی پایین‌ترین سطح از کارکنان شهرداری تهران نیز مراسم‌های ازدواج فرزندانشان را در آن برگزار می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به زمان برگزاری این مراسم اشاره و تصریح کرد: در حالی نسبت‌های مختلفی به زمان برگزاری این مراسم وارد شد که این مراسم نیز به مانند تمامی عروسی‌ها که از قبل برای روز ازدواج برنامه ریزی می‌کنند؛ از یک سال قبل برنامه ریزی شده بود.

کاشانی در ادامه به جعلی مطرح شدن قرق پارک لویزان برای این مراسم اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان این پارک قرق نشده بود در حالی که در این مراسم افرادی با درجه امنیتی بالا حضور داشتند و لازم بود برای حفظ امنیت آنها تدابیری اتخاذ شود اما قطعا قرق محل های تردد به پارک ادعایی است که در فضای رسانه ای به آن پرداخته شد و گر نه در فضای باز پارک و آن هم در یک روز تعطیل همه شهروندان بهره کافی از فضا بردن و کسی گلایه ای نکرد.

وی تصریح کرد: در زمان برگزاری مراسم در حالی میهمانان در این سالن حضور داشتند که شهروندان در کنار مجموعه و سالن در حال تفریح در پارک بودند.

کاشانی همچنین به موضوعات مطرح شده در خصوص غذای سفارش داده شده برای این مراسم اشاره کرد و گفت: در این مراسم که ازدواج دختر شهردار تهران بود - همان غذایی سِرو شد که در مراسم فرزند من که یک معلم هستم سِرو شده بود.

وی در پایان از کاربران فضای مجازی خواست تا در مطالبی که در این فضا منتشر می‌کنند همواره به موضوع اخلاق توجه جدی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی