English

حذف گاز از سبد خانوارهای پایتخت در دست بررسی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران با اشاره به وجود برخی از نیازهای مترو تهران از جمله تامین برق پایدار و حل مشکلات آب‌های زیرزمینی از تشکیل دو کارگروه ویژه برای رسیدگی به این مشکلات خبر داد.

حذف گاز از سبد خانوارهای پایتخت در دست بررسی

به گزارش خبرگزاری موج، عزیزالله خسروجردی در حاشیه جلسه پدافند غیرعامل که ظهر امروز به ریاست استاندار تهران تشکیل شد، گفت: ۴۵ دستگاه اجرایی کشور که از زیرشاخه‌های حیاتی هستند، در جلسات پدافند غیرعامل حضور دارند و تهدیداتی که در حوزه‌های زیرساخت مطرح است، مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی افزود: جلسه امروز در راستای مطالبات و نیازهای شرکت بهره‌برداری متروی تهران تشکیل شد و نهایتا مقرر شد دو کارگروه انرژی و آب جهت همکاری بیش از بیش از پیش با مترو تشکیل شود. در این کارگروه تامین برق پایدار برای مترو و حل مشکلات مترو درخصوص آب‌های زیرزمینی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران مکاتبه با شهرداری تهران را برای ساخت و استفاده از یک تونل مشترک انرژی جهت قرار گرفتن زیرساخت‌ها در این تونل یکی دیگر از مصوبات این جلسه خواند و افزودک امیدواریم با ساخت چنین تونلی که در برخی از نقاط تهران نیز ساخته شده است، بتوانیم تمامی زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و تلفن را در آنها قرار دهیم تا از بروز مشکلات جلوگیری کنیم و دسترسی آسان‌تری نسبت به زیرساخت‌ها داشته باشیم.

خسروجردی به پیشنهاد استاندار تهران جهت حذف گاز از سبد خانوارهای شهر تهران اشاره کرد و افزود: این پیشنهاد حدود یک سال و نیم پیش ارائه شده بود که با روش‌های خاصی گاز با توجه به خطرات خاصی که وجود دارد از سبدخانوارها حذف شود و استفاده از برق پایدار به عنوان جایگزین مورد بررسی قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه