English

اجرای کمپین «همه شهر داریم» همزمان با روز شهرداری‌ها در تهران

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از برپایی کمپین «همه شهر داریم» همزمان با فرا رسیدن روز نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها در ۱۴ تیرماه در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد.

اجرای کمپین «همه شهر داریم» همزمان با روز شهرداری‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، شهرام گیل آبادی اظهار داشت: حدود یک سال است که طرح خانه به خانه از سوی کارشناسان مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و نیز کارشناسان و مدیران روابط عمومی در سطح مناطق و نواحی شهرداری اجرا می شود، آنچنان که اجرای این طرح از سوی مدیران ارتباطی شهرداری تهران برکات فراوانی داشته است.

گیل آبادی افزود: برکات بدست آمده از اجرای طرح خانه به خانه سبب شد در اجرای طرح همه شهر داریم، این موضوع را گسترش داده و به نوعی اجرای این طرح را به سمت مدیران ارشد شهرداری تهران هدایت می کنیم؛ به طوری که همزمان با فرا رسیدن روز شهرداری ها این طرح به شکل فرا گیرتر در قالب کمپین «همه شهر داریم» اجرا می شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه در شهرداری تهران، ارتباط دو سویه ای بین مردم و بدنه شهرداری ها وجود دارد، افزود: مردم برای انجام امور خود در شهر به طور مستمر با شهرداری ها در ارتباط هستند و این در حالی است که این ارتباط نیازمند یک نقطه تعادل است از این رو تلاش کردیم در اجرای کمپین این ارتباط دو سویه را بین مردم و مدیران شهری ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: در اجرای کمپین همه شهر داریم پرسنل و مدیران ارشد و مدیران ارشد شهرداری در یک شبکه ارتباطی مویرگی به در منزل مردم مراجعه می کنند تا این بار شنونده حرف های آنها باشند.

گیل آبادی اظهار کرد: در اغلب موارد، مردم هستند که به دلیل مشکلات و شرایط به شهرداری می آیند اما گاهی اوقات که نیاز باشد ما به مردم مراجعه می کنیم و این هم یکی از آن طرح ها است که پرسنل و مدیران ارشد شهرداری در خانه های مردم را بزنند و با آنها ارتباط برقرار کنند و مسائل مردم را از زبان خودشان به شکل مستقیم بشنوند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در باره ثمره اجرای این کمپین توضیح داد: این طرح منجر به رفع مشکلاتی می‌شود که حل آنها به صورت آنی وجود دارد؛ همچنین فرصتی برای مدیران ارشد شهری است تا ایده ها و اندیشه های شهروندان و مردمی که در محله ها تردد می کنند را بشنوند.

گیل آبادی خاطرنشان کرد: هر چند که پرسنل شهرداری و مدیران به شکل دائم با این مشکلات و سوالات مواجه هستند، اما به یقین اجرای کمپین «همه شهر داریم» و رفتن در میان مردم سبب می شود این ارتباط بین مردم و مدیران شهری ارتباطی مستحکم تری باشد و در جریان این ارتباط مستحکم، مسائل مردم بیشتر دیده شود.

وی تاکید کرد: اجرای کمپین «همه شهر داریم» در روز ۱۴ تیرماه فرصتی است تا اهم نیازها و مشکلات مردم از زبان خودشان شنیده شود و نکات کارشناسی که مد نظر بدنه شهرداری است با مردم درمیان گذاشته شده و بدین ترتیب نظراتشان را جلب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه