English

آمادگی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان روزه دار تهران در مراسم روز قدس

جلسه داخلی هماهنگی ارائه خدمات در مراسم روزجهانی قدس و عید سعید فطر به ریاست شهردار ناحیه3 با حضور معاون ناحیه ، مدیر اداره خدمات شهری و محیط زیست، کارشناسان مربوطه و پیمانکاران برگزار شد.

آمادگی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان روزه دار تهران در مراسم روز قدس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، در آستانه روز جهانی قدس و همچنین عید سعید فطر، جلسه داخلی هماهنگی و ابلاغ دستورالعمل ارائه خدمات به شهروندان به ریاست امیرابوالفضل غلامی شهردار ناحیه3 و با حضور مدیر اداره امورشهری و محیط زیست، مدیر اداره فنی و ترافیک ، کارشناسان مربوطه و پیمانکاران در سی ام روز از خرداد ماه برگزار شد.

در این جلسه غلامی شهردار ناحیه ضمن اعلام معابر مراسم روز قدس و همچنین روز عید فطر به تفکیک در خصوص استقرار نیروهای کارگری با البسه مناسب و بصورت مشهود تاکید داشت. و در ادامه به اداره فنی و ترافیک در خصوص نوسازی تابلوها و المانهای ترافیک محور بزرگراه شهید مدرس از مسیرهای منتهی به مصلی تهران دستور مقتضی را صادر کرد.

امیر ابوالفضل غلامی در پایان گفت: با توجه به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان روزه دار تهران در مراسم روز قدس و عید سعید فطر در شب قبل و روز این مراسمات کلیه کارشناسان اداره خدمات شهری بصورت آماده باش حضور یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه