English

مدیرعامل فروشگاه شهروند خبر داد

عرضه گوشت زیر قیمت بازار در ماه مبارک رمضان/سقف تخفیف تا ۴۰درصد

مدیرعامل فروشگاه شهروند از عرضه گوشت شقه‌ای گوسفند به قیمت هر کیلو ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: فروش فوق‌العاده از روز شنبه اول خرداد آغاز و تا چهارشنبه 7 تیر ادامه دارد.

عرضه گوشت زیر قیمت بازار در ماه مبارک رمضان/سقف تخفیف تا ۴۰درصد

به گزارش خبرگزاری موج، اکبر علوی درباره فروش فوق‌العاده ماه مبارک رمضان گفت: فروش فوق‌العاده ماه مبارک رمضان از روز شنبه اول خرداد آغاز و تا چهارشنبه 7 تیر ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه 5 هزار بارکد کالا برای تخفیفات ماه مبارک رمضان در نظر گرفته ایم، گفت: دامنه تخفیفات تا سقف 40 درصد است. 

وی به اقلام عرضه‌شده در فروش ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز مشتریان، کالاهای ضروری و اساسی عرضه‌شده شامل حبوبات، قند و شکر، روغن، خرما، عسل، گوشت قرمز و گوشت مرغ، خشکبار و چای و... است. 

وی در خصوص فعالیت شبانه‌روزی فروشگاه‌ها در ایام ماه رمضانگفت: فروشگاه‌های بیهقی، بوستان، بهروز، بهاران، آزادگان و المپیک در ایام فروش فوق‌العاده ماه رمضان به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند. 

به گفته علوی، روزانه 4 هزار افطاری به مشتریان داده می‌شود. 

وی همچنین درمورد عرضه گوشت و مرغ در ایام ماه رمضان در فروشگاه‌های شهروند گفت: گوشت شقه‌ای گوسفند به قیمت 32 هزار و 500 تومان (بدون دریافت حاشیه سود) در این ایام عرضه می‌کنیم، این در حالی است که قیمت گوشت به شقه‌ای در بیرون 37 هزار و 500 تا 38 هزار تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه