English

ارتباطات یک رکن مهم در شهرداری تهران محسوب می شود

محمد حسین پناهی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 در روز جهانی ارتباطات و مراسم بزرگداشت کارشناسان روابط عمومی ادارات و معاونت های شهرداری منطقه گفت: طی این چند سال همواره جزو روابط عمومی های برتر شهرداری تهران بودیم که این امر با همکاری و مشارکت تیم روابط عمومی محقق شد.

ارتباطات یک رکن مهم در شهرداری تهران محسوب می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی منطقه 6، پناهی با بیان اینکه توانسته ایم معنای جدیدی را به روابط عمومی اضافه کنیم تصریح کرد: هم اکنون ارتباطات و روابط عمومی یک رکن مهم در شهرداری تهران محسوب می شود.

او با بیان اینکه لازمه موفقیت در شغل و هرحیطه ای تلاش برای نشان دادن توانایی های خودمان به خودمان است گفت: روز جهانی ارتباطات بهانه ای است تا دایره ارتباطات خود را گسترش داده و به افزایش توانمندی خود کمک کنیم.

آرش ظفری، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در این مراسم با تبریک روز جهانی ارتباطات تصریح کرد: منطقه 6 از مناطق دیگر تهران متمایز است و محیط دوستانه ای میان تیم روابط عمومی این منطقه حاکم است.

او با بیان اینکه ارتباطات خوب نیازمند برنامه ریزی و استراتژی است گفت: داشتن تخصص در حوزه روابط عمومی به پیشرفت کارمندان و مجموعه تیم روابط عمومی کمک می کند.

ظفری توضیح داد: افرادی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند باید به این رشته علاقه داشته و اطلاعات خود را به صورت مستمر افزایش داده و از علم روز دنیا با خبر باشند تا در حوزه کاری خود پر شور و با نشاط باشند.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه ارتباطات حوزه گسترده ای بوده و می توان آن را تلفیقی از مدیریت، هنر و اخلاق انسانی دانست اضافه کرد: امروزه ارتباطات نقش گسترده ای در پیشبرد اهداف سازمانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه