English

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شهری شهرداری منطقه ۶:

فضای ورزشی قلب تهران ۳ برابر شده است

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شهری شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه فضای ورزشی قلب تهران نسبت به دهه گذشته 3 برابر شده است، گفت: با توجه به بافت اداری منطقه و با توجه به اینکه زمین برای توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی محدود است اما توسعه سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه در اولویت اصلی بوده است.

فضای ورزشی قلب تهران 3 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، سید مجتبی کساییان بابیان اینکه طی این چند سال مجموعه ورزشی های بزرگی مختص ورزش بانوان در سطح منطقه احداث شده است گفت: مجموع شهربانو از جمله این مجتمع های ورزشی است که با استقبال بی نظیر بانوان رو به رو شده است.

او با اشاره به شش برابر شدن تعداد زمین های چمن مصنوعی منطقه ادامه داد: هم اکنون در هر محله منطقه یک زمین چمن مصنوعی وجود دارد که زمین چمن آن مرتب بهسازی شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شهری شهرداری منطقه 6 با اشاره به خدمت رسانی باشگاه های ورزشی شهرداری به شهروندان منطقه گفت: تدابیر لازم دیده شده تا شهروندان برای ورزش کردن با محدودیت مواجه نباشند.

کساییان با بیان اینکه ساخت مجموعه ورزشی کردستان نیز در سال جدید به پایان می رسد گفت: با اضافه شدن این مجموعه ورزشی سرانه ورزشی منطقه به شرایط مطلوب رسیده و آماده خدمت رسانی به عموم شهروندانی است که در منطقه 6 تردد دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی