English

طی دهه گذشته صورت گرفت؛

استقرار ۲۳ کانکس تفکیک و نصب ۱۷۹۰ مخزن زباله در سطح منطقه ۶

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با اشاره به اهمیت زباله و جمع آوری زباله و تفکیک زباله های شهری به خدمات صورت گرفته در این زمینه طی ده سال گذشته اشاره کرد و گفت: احداث یک سوله تفکیک و بازیافت، استقرار 23 کانکس تفکیک و بازیافت محلی و نصب 1790 مخزن زباله در سطح منطقه سبب شده تا شهروندان با اهمیت موضوع جمع آوری زباله و تفکیک آن از مبدا آشنا شوند.

استقرار 23 کانکس تفکیک و نصب 1790 مخزن زباله در سطح منطقه 6

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی با بیان اینکه پیش از این اقدامات قابل توجهی در این خصوص صورت نگرفته بود ادامه داد: بر اساس آموزش های صورت گرفته شرایط به جایی رسیده است که آمار تفکیک زباله در سطح منطقه  22.34 درصد تا پایان سال 95 بوده است.

او در ادامه اضافه کرد: با فعالیت های آموزشی صورت گرفته تفکیک زباله به یک دغدغه در میان دانش آموزان تبدیل شده و امید می رود نسل آینده توجه بیشتری به زباله به عنوان طلای کثیف داشته باشد.

خدامی توضیح داد: آموزش تفکیک زباله در ساختمان های بلندمرتبه و اداری منطقه نیز صورت گرفته و رعایت می شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 گفت: اگر تمام شهروندان اصل تفکیک زباله را مورد توجه قرار دهند می توان با بازگرداندن زباله خشک به چرخه مصرف، هزینه های بازیافت زباله را کاهش داده و از محصولات تولید شده از زباله های خشک نیز مجدد استفاده کرد.

خدامی بیان کرد: کانکس های دریافت پسماند الکترونیکی نیز به منظور کاهش مخاطرات این نوع پسماند در سطح منطقه مستقر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه