English

بیست و ششمین جلسه کمیته حفاری با شرکت مخابرات منطقه ۶

به منظور لزوم حفظ تعاملات فیمابین شهرداری و شرکت های خدماتی جهت تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان جلسه کمیته حفاری منطقه6 برگزار شد.

بیست و ششمین جلسه کمیته حفاری با شرکت مخابرات منطقه 6

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط شهرداری منطقه6 ، جلسه حفاری10 صبح روز سه شنبه بیستم تیر ماه به منظور بررسی موارد، مشکلات و ایجاد هماهنگی بیشتر در زمینه حفاری تشکیل شد.

در این جلسه مقرر گردید شرکت های خدماتی مرمت نوار حفاری را بر اساس سند شماره 62-8-6 نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران با در نظر گرفتن کلیه جزئیات انجام دهند و نظارت و کنترل ناظرین نیز بر اساس سند مذکور صورت گیرد.

همچنین اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور فنی و عمرانی پس از دریافت نامه شهرداری منطقه 6، نسبت به جابجایی کافوهایی که باعث سد معبر و ایجاد مشکل شده اند با رعایت مسائل فنی و ایمنی اقدام نمایند.

اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری امو فنی و عمرانی  در خصوص ضرورت نصب کافو مقرر گردید شرکت متقاضی علاوه بر مدارک و مستندات فنی ضمیمه درخواست حفاری، مشخصات کامل باکس های صدرالذکر رانیز برای مرجع صدور مجوز ارسال نمایند و با در نظر گرفتن کلیه ضوابط قید شده در  سند شماره 60-8-6 اقدام لازم بعمل آید.

گفتنی است، جلسه کمیته حفاری بصورت ماهیانه برگزار و گزارش آن به اداره کل  فنی و عمرانی شهرداری تهران ارسال می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه