English

برگزاری تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان منطقه ۶

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به برنامه های تابستانه منطقه گفت: تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان و افراد کم درآمد محلات برگزار می شود.

برگزاری تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان منطقه 6

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه6، مهرشاد الله ویردی همچنین از اجرای برنامه های آموزشی تفریحی در مدارس خبر داد و گفت: پایگاه تابستانی در مدارسی همچون بوعلی، حضرت زینب دایر شده و به دانش آموزان خدمت رسانی می کند.

او همچنین از اجرای طرح آموزشی، تفریحی در مساجد منطقه خبر داد و گفت: شهروندان با حضور در مساجد الرحمان،امیرالمؤمنین، کمیل، امیر، حضرت ولیعصر و ریحان می توانند از برنامه ها مطلع و از خدمات ارائه شده بهره ببرند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 همچنین از اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی در چهارده محله منطقه خبر داد و گفت: اجرای کلاسهای آموزشی در سرای محلات منطقه از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای اوقات فراغت دانش آموزان است.

الله ویردی همچنین از برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی در بوستان های سطح منطقه خبر داد و گفت: شهروندان و دانش آموزان با حضور در بوستان های بزرگ منطقه همچون ساعی، لاله و هنرمندان می توانند از نحوه برگزاری کلاس های ورزشی و مسابقات مرتبط با خبر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی