English

قائم مقام شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

ساماندهی خیابان ولیعصر در منطقه ۶

قائم مقام شهرداری منطقه 6 از طرح ساماندهی خیابان ولیعصر (عج) در سطح منطقه خبر داد و گفت: بر این اساس درختان خیابان ولیعصر بازپیرایی شده و به مشاغلی که موجب سد معبر در خیابان می شوند اخطار داده می شود تا حریم پیاده رو را حفظ کنند.

ساماندهی خیابان ولیعصر در منطقه 6

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، حبیب الله غفوری اشاره کرد: خیابان ولیعصر یکی از خیابان های قدیمی تهران بوده و حفظ و نگهداشت فضای سبز این خیابان و همچنین حفظ زیبایی و نمای بصری آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

او همچنین از ساماندهی وضعیت کانال های آب و فاضلاب این خیابان خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات به منظور نگهداشت هرچه بهتر خیابان ولیعصر در فصل تابستان دیده شده است.

قائم مقام شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه تمام پایه چراغ های خیابان ولیعصر به صورت مستمر بررسی می شوند ادامه داد: روشنایی خیابان ولیعصر در رفاه هرچه بیشتر شهروندان تاثیرگذار است.

غفوری با اشاره به نورپردازی های خاص صورت گرفته در خیابان ولیعصر برای مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: این نورپردازی ها یکی از جاذبه های شبانه خیابان ولیعصر است.

غفوری همچنین با اشاره به وضعیت پارک ساعی در جوار خیابان ولیعصر گفت: درختان این پارک  نیز به صورت دائم رصد شده و ویژه برنامه های خاص فرهنگی ورزشی برای فصل تابستان نوجوانان و جوانان در این پارک در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به فعالیت سرای محله ساعی نیز گفت: خانواده ها می توانند با مراجعه به این سرای محله از کلاس های آموزشی و برنامه های متنوع فرهنگی آن بهره ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه