English

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

برگزاری دوره های رایگان فنی و حرفه ای در مرکز خدمات اجتماعی الوند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری دوره های رایگان فنی و حرفه ای در مرکز خدمات اجتماعی الوند خبر داد.

برگزاری دوره های رایگان فنی و حرفه ای در مرکز خدمات اجتماعی الوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه در این مرکز دوره های مکانیک خودرو، سیم کشی و برق وکامپیوتر و سایر رشته های فنی برگزار می شود ادامه داد: تمهیداتی دیده شده تا کسانی که در این دوره ها شرکت می کنند برای حضور در بازار کار آماده شده و برخی بنگاه های کوچک کارآفرینی از این امر حمایت می کنند.

الله ویردی با اشاره به برگزاری رایگان کلاس های نجوم و ستاره شناسی در این مرکز گفت: عموم شهروندان می توانند از خدمات مذکور بهره ببرند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 همچنین از برگزاری کلاس های فن بیان و روابط عمومی خبر داد و گفت: در این کلاس ها توانمندی فردی شهروندان برای حضور در بازار کار و مسئولیت های اجتماعی افزایش می یابد.

او از برگزاری کلاس های هنری نیز در مرکز خدمات اجتماعی الوند خبر داد و گفت: از برجسته ترین اساتید هنری برای برگزاری این دوره ها دعوت شده است.

الله ویردی با بیان اینکه فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات اجتماعی الوند نیز راه اندازی شده است ادامه داد: شهروندان می توانند از سایت کامپیوتر این مرکز استفاده کرده و سایت های مورد نظر خود را طراحی و از فضای موجود بهره ببرند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی از برگزاری دوره های روانشناسی در این مرکز خبر داد و تصریح کرد: با راه اندازی بخش آسیب های اجتماعی به دنبال آن هستیم تا قشر آسیب دیده جامعه و کودکان و نوجوانان این قشر را برای حضور در جامعه آماده کنیم.

گفتنی است مرکز خدمات اجتماعی الوند در میدان آرژانتین و خیابان الوند واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه