English

قائمیان: سریال جدید «حجت قاسم‌زاده» بهترین اتفاق تلویزیون می‌شود

فرهاد قائمیان «تاریکی شب روشنایی روز» سریال تازه حجت قاسم زاده اصل را به عنوان بهترین اتفاق تلویزیون در چند سال اخیر پیش بینی می‌کند.

فرهاد قائمیان در گفت و گو با سارا کنعانی خبرنگار خبرگزاری موج، درباره همکاری تازه با حجت قاسم زاده اصل گفت: حجت قاسم زاده اصل، رفیق ۳۴ ساله من است. او به تازگی سریالی نوشته که به زودی آن را کارگردانی خواهد کرد و من بازی در نقش اصلی آن را بر عهده دارم. این مجموعه «تاریکی شب، روشنایی روز» نام دارد. من قلم این کارگردان را می‌شناسم و بدون اغراق می‌گویم یکی از بهترین‌ سریال‌های تلویزیون ایران کلید خواهد خورد و مطمئنا مورد استقبال قرار می‌گیرد و من هم نقش متفاوتی را بازی خواهم کرد. او در ادامه درباره اینکه سال ۹۵ در این ۵ ماه برای او چگونه گذشته توضیح داد: امسال با نمایش «بازار عاشقان» با افتخار در خدمت هادی مرزبان بودم. ما در تالار وحدت بیش از دو ماه اجرا داشتیم. استقبالی که از این نمایش صورت گرفت ما را دلگرم کرد. موضوع آن دادگاه شمس تبریزی بود. تیم خوبی داشتیم که با هدایت کارگردان، اجرای خوبی را تجربه کرد. به غیر از آن، اکران «بادیگارد» که سومین همکاری من با ابراهیم حاتمی‌کیا به حساب می‌آید، یکی از اتفاقات خوب سال جاری بود. بودن در کنار همه بازیگران حس خوبی داشت، اما به طور ویژه از همبازی شدن با پرویز پرستویی خیلی خوشحال بودم. به گزارش موج، امین زندگانی، لیلا اوتادی، فرخ نعمتی و سهیلا رضویاز دیگر بازیگران سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» هستند.

این سریال عاشقانه است و در بستر اجتماعی و تاریخی اتفاق می افتد و روایتگر مردی است که ۴۰ سال پای عشق اش می ایستد. بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد. عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، برنامه ریز: مجید رضا فاضلی، دستیار برنامه ریز: عارفه رشیدی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، گروه کارگردانی: نیلوفر کوخانی و آرین قاسم زاده اصل، صداگذار علی علویان و مدیر تدارکات نیز امیر یمینی خواهند بود.

سریال «تاریکی شب روشنایی روز» در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به قلم حجت قاسم‌زاده اصل در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش درآمده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه