English

فراخوان هجدهمین جشن سینما برای فیلم‌های دارای پروانه نمایش

فراخوان ارسال آثار بلند سینمایی به دبیرخانه هجدهمین جشن بزرگ سینمای ایران اعلام شد. بر اساس این فراخوان، فیلم‌های دارای پروانه نمایش که تا پایان خرداد ۹۵ اکران شده باشند، در جشن شرکت داده می‌شوند.

فراخوان هجدهمین جشن سینما برای فیلم‌های دارای پروانه نمایش

به گزارش خبرگزاری موج، دبیرخانه هجدهمین جشن خانه سینما اعلام کرد تمامی آثار سینمایی که از ابتدای تیرماه ۱۳۹۴ تا پایان خرداد ۱۳۹۵ در سالن های سینماهای کشور به نمایش درآمده و پروانه نمایش سینمایی دارند می‌توانند تا ۱۵ مرداد با مراجعه به این دبیرخانه آثار خود را برای انتخاب و داوری هجدهمین جشن بزرگ سینمای ایران به ثبت برسانند.

خانه سینمای ایران در هجدهمین جشن خود که ۲۱ شهریورمصادف با روز ملی سینما برگزار می شود به شیوه ای نوین روی آورده است. شیوه‌ای که سعی در ساختار شکنی و تحولی بنیادین در نوع داوری تولیدات اصناف مختلف خانه سینما ایجاد خواهد کرد.

دبیرخانه جشن خانه سینما از تمامی صاحبان آثار سینمایی واجد شرایط شرکت در هجدهمین جشن سینمای ایران دعوت می کند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی حضور فیلم های خود در این دوره از جشن به سایت خانه سینما به نشانی www. khanehcinema. ir مراجعه و آثار خود به همراه مدارک لازم تا پایان وقت اداری پنجشنبه ۱۵ مرداد ماه به دبیرخانه جشن خانه سینما واقع در خیابان بهارجنوبی - کوچه سمنان - شماره ۲۹ ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه