English

آغاز پیش تولید رسمی «برف سرخ» بهرام توکلی

تهیه کننده «برف سرخ» از آغاز پیش تولید رسمی تازه‌ترین فیلم بلند سینمایی بهرام توکلی خبر داد و گفت فیلمبرداری این فیلم از تهران آغاز خواهد شد.

مسعود ردایی تهیه کننده سینما در گفت و گو با علی ظهوری راد خبرنگار خبرگزاری موج، درباره جدیدترین پروژه خود«برف سرخ»گفت:پیش تولید این فیلم از امروز رسما آغاز شد. او افزود: تاکنون فقط حضور فاطمه معتمد آریا و صابر ابر در این فیلم قطعی شده و رایزنی برای انتخاب بازیگران و عوامل این فیلم ادامه دارد. ردایی در مورد فیلمبرداری این فیلم گفت: فیلمبرداری ما ابتدا از تهران آغاز می‌شود و بعد از آن به سردشت می‌رویم چون زمانی باید در سردشت باشیم که برف باریده باشد و بتوانیم صحنه‌های مورد نظر را در هوای برفی فیلمبرداری کنیم. به گزارش خبرگزاری موج، «برف سرخ» که به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است دومین همکاری مشترک توکلی و ردایی محسوب می‌شود که نوروز امسال سریال «بیمار استاندارد» را به ترتیب در مقام نویسنده و تهیه کننده روی آنتن شبکه یک داشتند.

در خلاصه داستان فیلم برف سرخ که یک درام اجتماعی است، آمده: خورشید از سردشت به تهران آمده تا بداند چقدر دیگر زنده خواهد ماند. در مرکز درمانی اما، اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی روند…

بهرام توکلی ساخت فیلم‌های «من دیه گو مارادونا هستم»، «بیگانه»، «آسمان زرد کم عمق»، «اینجا بدون من»، «پرسه در مه»، «پابرهنه در بهشت» را در کارنامه خود دارد.

ردایی نیز در کنار سریال «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی که نوروز امسال پخش شد به عنوان تهیه کننده فیلم های سینمایی «سه بیگانه» و «مالاریا» را نیز در نوبت اکران دارد. از این تهیه کننده بزودی سریال «عالیجناب»(سام قریبیان) هم در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

توکلی دو سال پیش برای ساخت «من دیه گو مارادونا هستم»، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «پرسه در مه» و بهترین فیلم اول را برای فیلم «پابرهنه در بهشت» در کارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه