English

نمایشی ویژه بانوان با تلفیق موسیقی کلاسیک و مدرن

نمایش «سیب هست، مهربانی هست» پرفورمنسی بدون دیالوگ است که در آن از تلفیق سبک های کلاسیک و مدرن موسیقی استفاده شده و نخستین مرتبه است که نمایشی با یک ساعت حرکات فیزیکال اجرا می شود که ویژه بانوان است.

نمایشی ویژه بانوان با تلفیق موسیقی کلاسیک و مدرن

نمایش «مهربانی هست، سیب هست» نمایشی بدون دیالوگ همراه با تلفیقی از موسیقی کلاسیک و مدرن و موضوع آن درباره کودکان کار است که جمعه ۲۵ تیر ماه ۹۵ در تالار شهید نژاد فلاح کرج روی صحنه می رود.

سعیده خوش نژاد کارگردان این اثر به آیدا عزیزی خبرنگار خبرگزاری موج گفت: این نمایش پرفورمنسی بدون دیالوگ است که در آن از تلفیق سبک های کلاسیک و مدرن موسیقی بهره برده ایم و نخستین مرتبه است که نمایشی با یک ساعت کامل حرکات فیزیکال اجرا می شود که ویژه بانوان است و طراح حرکت این نمایش بسیار حرفه ای است و این گروه را به خوبی هدایت کرده است.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: در این نمایش هجده بازیگر خانم نقش آفرینی کردند و همه عوامل و حتی افرادی که در اتاق فرمان حضور خواهند داشت خانم هستند.

این کارگردان درباره مدت محدود اجرای این تئاتر گفت: دو سال مداوم با گروه تمرین کردیم و دلیل اینکه گروه فقط یک روز اجرا دارند این است که این نمایش در سالنی با ظرفیت ۱۴۰۰ نفر اجرا می شود و اگر در سالنی صد نفره حدود ۱۰ شب اجرا می شد به دلیل حرکات سنگینی که بازیگران انجام می دهند کار بسیار خسته کننده می شد. این بازیگر و کارگردان تئاتر درباره موضوع این پرفورمنس گفت: موضوع این نمایش کودکان کار است و امیدوارم نگاه متفاوتی به بچه های کار وجود داشته باشد، چون نیازها، خواسته ها و عواطف سایر کودکان در این بچه ها هم هست ولی کسی پاسخگوی این نیازها نیست، حتی اگر این فرض که این کودکان برای کسی کار می کنند و توسط فرد دیگری استثمار می شوند حقیقت داشته باشد، کماکان از تلخی وضعیتی که این کودکان دچار آن هستند کم نمی کند و ما باید از راه هایی که می توانیم به این کودکان کمک کنیم.

سعیده خوش نژاد کارگردانی این نمایش را به عهده دارد، از دیگر عوامل این اثر طراح حرکت: ژینا خاوری، دستیار کارگردان: عارفه آزرمی، بازیگران: ژینا اخترخاوری، نازنین ارباسى، کرانه دولتی، تارا لک، پگاه نجفی، پرنیان قادری، یاسمین اکبری، دنیا قره باغی، غزل زلقی، مینانایب، غزاله کافی، درسا طارمی، آمیتیس هوشنگی، آیلی اکبری، محدثه عموزاد، آروشاچنگیزی، افروز وحدت، پارمین قلمبر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه