English

امکان اصلاح «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» وجود ندارد

محمدحسین لطیفی عضو شورای صدور پروانه نمایش گفت: فیلم «ارادتمند، نازنین، بهار، تینا» به هیچ وجه جای اصلاح ندارد؛ چراکه سوژه فیلم از ابتدا تا انتها مشکل دارد.

امکان اصلاح «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین لطیفی عضو شورای صدور پروانه نمایش، در پاسخ به این سوال که آیا اکران فیلم جدید عبدالرضا کاهانی به نام «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» منتفی است؟ گفت: عدم صدور پروانه نمایش برای این فیلم نظر همه اعضای شورای پروانه نمایش است، البته همه در این شورا دوست دارند که این اتفاق رخ ندهد و هیچ فردی در این شورا وجود ندارد که علاقه مند به توقیف فیلمی باشد و همیشه به دنبال اصلاح هستند، ولی در مورد فیلم آقای کاهانی جمع نظرات این است که امکان اصلاح برای این فیلم وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که هیچ راهی برای اصلاح فیلم وجود ندارد؟ گفت: کل چیزی که در فیلم است یعنی سوژه فیلم از ابتدا تا پایان مشکل دارد، البته من به عقاید و نوع ساخت فیلم ها احترام می گذارم، ولی اگر کاری از دستم بر می آمد بعنوان یک هم صنف مطمئن باشید که دفاع می کردم، ولی احساس می کنم نمی توانستم و ابزاری برای دفاع از فیلم «ارادتمند نازنین بهار تینا» نداشتم.

عضو شورای پروانه نمایش در پاسخ به این سوال که آیا آقای کاهانی اعتراضی به شورا داشته اند یا خیر؟ گفت: احتمالا اعتراض کرده اند و شاید راهی برای اکران فیلم پیدا کنند، ولی در این لحظه نظر همه دوستان در این شورا عدم اکران این فیلم است.

مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی سه بازیگر اصلی این فیلم هستند و مهران غفوریان، سیاوش چراغی پور، مجید جوزانی و سحر دولتشاهی دیگر نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه